14 ideja za vaš planer

5.2.17

   Prošla je druga nedjelja od završetka raspusta.. Ja već imam dosta obaveza (što ste mogli primijetiti s tim što u srijedu nije bilo posta) i moram dobro da se organizujem kako bih sve postigla. Zbog toga svakodnevno koristim svoj planer. U današnjem postu vam donosim neke ideje za vaš planer. Neću vam pisati o dizajnu, već o stranicama koje možete napraviti u njemu. :)


1. Stranice za zapisivanje snova
- Ja lično ovo ne praktikujem, jer me mrzi da ujutru čim otvorim oči zapišem, i onda kasnije većinu sna zaboravim (ne uvijek, ponekad zapamtim svaki detalj). Ali, ako niste kao ja, ovo bi vam dobro došlo. :)

2. Kalendar
- To je nešto obavezno u mom planeru. Pa, šta je planer bez kalendara?

3. Stranice za recepte
- Ja sam ovo ranije pisala, ali sada sam prestala jer mi nije bilo toliko zanimljivo. Međutim, ako volite da kuvate i spremate - ovo je odlično za vas. :)

4. Stranice za poeziju
- Ako volite da pišete, pretpostavljam da već imate stranice predviđene za pisanje poezije (a i proze). :)

5. Stranice za komentare
- Uvijek možete pisati svoje komentare na knjige, filmove, serije... Naravno, ukoliko to volite.

6. ''U čemu uživam'' stranice
- Da se podsjetite. :)

7. Liste želja i TO DO liste
- Ja obožavam da pišem TO DO, kao i liste želja, jer mi pomažu da ostanem organizovana i ništa ne zaboravim. :)


8. Stranice za citate
- Ja uvijek zapisujem citate koji mi se dopadnu, citate iz knjiga ili neke svoje misli. Preporučujem i vama da radite isto, meni je baš zanimljivo. :)

9. Stranice za uspomene
- Ja volim uspomene i uvijek zapišem one najljepše, koje želim da zapamtim. Osjećaj kada se prisjetite svega je zaista predivan. Pa, neka par stranica u vašem planeru budu posvećene uspomenama. :)

10. Dnevni planer
- Ako imate zaista previše obaveza i morate sve da isplanirate, preporučujem vam da napravite dnevni planer. Mnogo pomaže. :)

11. Imenik
- Ja obavezno zapisujem sve brojeve telefona u planeru, jer uvijek može da se desi neki kvar na telefonu ili da jednostavno izgubim neke brojeve. Pošto planer uvijek nosim sa sobom, sve imam na jednom mjestu. :)

12. Stranice za ocjene i druga postignuća (u školi, na poslu, i sl)
- Ja ovo stalno zapisujem i tako uvijek imam uvid u svoja postignuća.

13. Stranice za vaše misli
- Ako na želite sa ljudima, vaše misli uvijek možete podijeliti sa planerom ili dnevnikom. Oni će podnijeti sve.

14. Stranice o vama samima
- Ja sam opsjednuta tim stranicama na kojima drugi mogu pročitati šta ja volim, šta ne volim, koje su mi omiljene stvari, čudne činjenice o meni itd. Meni je to jako zanimljivo haha :)


Nadam se da vam je post bio od koristi! Pišite mi neke vaše ideje u komentarima. :)


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

14 komentara

  1. Jako lep post, draga. Jako si mi pomogla u vezi plannera. Već dugo planiram da i ja napravim planner i ovo će mi sigurno pomoći.
    Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  2. Predivan post draga Amina ❤❤!Sve ideje su super,ja najviše praktikuje ona u organizaciju,pošto za ostalo hit navedeno imam posebne sveske 😊! ❤

    ReplyDelete
  3. Pre nisam koristila planer, ali sada kada sam pošla u srednju školu, odlučila sam ga koristiti. Meni je jako zanimljivo prvi savet, mada i mene bi mrzelo, znam. :D

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jako koristan i zanimljiv post, draga Amina! Ja još uvijek nemam planer, ali čim ga nabavim, sigurno ću iskoristiti neke od navedenih ideja! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ovo su odlične ideje.Mislim da ću nekoliko definitivno iskoristiti.Hvala ti! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Sjajno zaista, mnogo ti hvala na idejama :D

    ReplyDelete
  7. Amina draga, vrlo interesantan post. Ja sam neko ko obozava rokovnike i planere tako da je ovaj post definitivno za mene.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  8. Sve ovo zaista treba da sadrži jedan dobar planer. Moj planer je 'spontan', nekako nasumično pišem to do liste, planove uspomene, i sl. P.S. uper post. :)

    Milicalt.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Odličan post draga! Ideje za planer su super i vjerojatno ću i neke iskoristiti za svoj <33
    Novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  10. Predivan post, kao i fotografije. Ja nažalost nemam planer, ali mislim da ću jedan sama pokušati napraviti i da ću definitivno neke stvari sa liste dodati, ništa bez kalendara i to do liste definitivno

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  11. Veoma originalna ideja za post, svaka ti čast! Sve ove ideje mi se jako dopadaju i pokušaću da ih uvrstim u svoj planer! :)

    ReplyDelete
  12. Predivne udeje, svakako ce mi jako puno pomoci, s obzirom na to da koristim planer koji sama iscrtavam :D
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  13. Planer koristim već tri godine od kad sam krenula u srednju jer vrijeme nikako da organiziram, ali sad si mi dala puno ideja što bi sve mogla stavit u njgea. Predivan post i bas mi se svida tvoj cijeli blog.

    http://eunxia.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  14. Super! Ja inace sve ideje nalazim na Pinterestu vezano za planer. Pratim te :)

    Charming Coco

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!