5 osobina koje najviše cijenim kod prijatelja

19.2.17

    Bez prijatelja, život ne bi bio to što jeste. Postoji toliko loših stvari oko nas, između ostalog i loših prijatelja sa kojima se nažalost ja susrećem sve češće. Zato je važno čuvati one dobre. U ovom postu pročitajte koje osobine kod prijatelja ja najviše cijenim.

• • • • • • •


1. Iskrenost - Iskrenost mi je uvijek na prvom mjestu. Zaista ne volim osobe koje lažu ili se pretvaraju. Volim kada mi prijatelj u lice kaže šta misli, ili ako se npr. nešto loše dogodilo. Nije lako vratiti povjerenje, tako da...

2. Opuštenost - Kada sam opuštena u društvu neke osobe, kada mi nije toliko važno kako ću da izgledam, šta ću sve da kažem, kako da se ponašam, onda znam da je ta osoba prijatelj. Mogu da budem ono što stvarno jesam.

3. Smisao za humor - Volim kada me osoba, između svega ostalog, zasmijava dobrim šalama. To je odlično u onim tužnim trenucima, jer vas baš može oraspoložiti. Kad ste okruženi veselim osobama, i sami ćete biti takvi.

4. Odanost - Važno je da budemo odani i da ne okrećemo leđa jedni drugima onda kad nam je teško. Takođe, volim da ono o čemu razgovaramo ja i neki moj prijatelj, ostane među nama. Zar vi ne?

5. Međusobna podrška - Kada me osoba podržava i bodri u svemu, i pomogne mi da ustanem onda kada padnem, znam da mi je prijatelj. Onaj koji ne ode kad mi je loše, već ostane, pomogne koliko može i podrži me kako bih nastavila dalje. Važno je znati da na nekoga možete da se oslonite u nekim trenucima.


 • • • • • • •

Možda postoji nešto što sam zaboravila, ali mislim da su mi ipak ovih 5 stvari najvažnije kod prijatelja. :) Šta vi najviše cijenite kod prijatelja? 

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

12 komentara

  1. Draga Amina, totalno se slažem u vezi svega što se tiče posta. Definitivno i ja najviše cijenim iskrenost, jer, prvnestvenoo, krenuću od sebe, veoma sam iskrena, pa bih voljela da ljudi budu i prema meni takvi. Sjajan post zaista:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Slažem se u vezi svega što si nabrojala.Meni su najvažnije iskrenost i međusobna podrška,uz to da je ponekad u stanju podijeliti hranu,ali može i bez toga hahha
    Odličan post :D<3

    tipicnateengerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Totalno se slažem sa tvojim postom. Ako ista mrzim, to je kada mi netko laže ili kada mi treba potpora u nečemu i oni me ne bodre u tome. Sviđa mi se post jako, mislim da rijetko ljudi pričaju o tim stvarima. Sretno u daljnem bloganju! :)

    Eunoia

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se ovaj post, to i jesu kvaliteti koje treba da poseduju prijatelji. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super post❤❤

    Molim te poseti moj blog, nova sam

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=9178941336009801875#allposts

    ReplyDelete
  7. Slažem se stvarno sa svime sto si rekla. Odličan post!❤
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  8. Odličan post! Potpuno se slažem s tobom! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Slažem se sa tobom draga, ja takođe baš cijenim ove osobine kod prijatelja i mnogo su mi bitne! Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. :D Super post!!!!!!!!!!!!!!!!


    Imam novi blog i uspjela sam ga urediti, pa se molim te učlani :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sjajno napisano, zaista su to osobine vredne cenjenja osobe. :)
    Teen Queen

    ReplyDelete
  12. Iskrenos i smisao za humor je nešto što naviše cijenim kod svojih prijatelja. Većina je iskrena, a apsolutno svi imaju smisao za humor. Mislim da su svima potrebni prijatelji koji će ih nasmijati u pravom trenutku i koji će ih znati zabaviti. Odličan :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!