Kako lakše prebroditi težak period?

12.2.17

   Nisam psiholog, doktor, niti bilo šta slično. Imam nepunih 14 godina i u ovom postu želim da sa vama podijelim par savjeta koji će vam, nadam se, pomoći da lakše prebrodite težak period. Možda će ovo pomoći samo jednoj, ili možda dvije osobe, ali meni je uvijek drago kad pomognem (pa čak i kad je u pitanju tako mali broj osoba)...


• • • • • • • 

1. Prošetajte. Možete otići sami ili sa nekom bliskom osobom, da razbistrite mozak.

2. Koristite boje. Nemojte ta sve bude crno i tmurno. Unesite boje.

3. Pričajte o tome. Znam da ima dosta ljudi koji jednostavno ne žele da pričaju o svojim problemima... Ali je meni lično uvijek lakše kad to podijelim sa nekim. :/

4. Dišite.

5. Probajte da ne razmišljate previše. To će samo pogoršati. Odvratite sebi misli.

6. Igrajte. Pustite neku glasnu muziku i samo igrajte.

7. Prisjetite se ljepših dana. Maštajte.

8. Grlite. Zagrljaji su nešto najdivnije što postoji.

9. Idite u krevet ranije. I probajte da zaspite odmah.

10. Slušajte muziku. Pronađite onu koja vam odgovara i koja čini da se osjećate bolje.

11. Odvratite sebi misli. Ukoliko baš to želite - čitajte, gledajte film, seriju, bojite, bavite se sportom...

• • • • • • • 


Podijelite sa mnom i svima ostalima neke vaše savjete u komentarima. Biće mi drago da ih pročitam i možda isprobam. :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Sviđa mi se post,posebno savjeti koji si preporučila.Šetnja je uvijek dobar izbor,muzika pogotovo a odvraćanje misli sa nekih problema najbolji savjet u takvim situacijama.Razmišljanjem samo pogoršavamo sebi stanje,kompliciramo sebi život.Što manje razmišljamo/brinemo imati ćemo ljepši i bolji život.Jako dobar post,sve pohvale!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Super post! Definitivno će mnogima ovi savjeti pomoći... :)
    Novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  3. Slažem se u potpunosti šta si napisala, svi imamo nekad dane kada ništa ne želimo i jednostavno ležimo i šutimo. Samo što je nekad imam više takvih dana. Tako da mi je drago što si pisala post o tome.

    Kod mene novi post https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    ReplyDelete
  4. Imala sam zaista jednom težak odmor, htela samda pobegnem od svega. Najbolje je nadati se da će sutra biti bolje, da će se sutra nešto promeniti, jer nada nas održava živima. :)


    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Predobar post,predobro si ovo napisala!
    Baš mi se sviđa..Samo tako nastavi!

    http://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Posle čitanja nekih postova, shvatila sam da kada imam težak period ne treba odmah da počnem da plačem. Shvatila sam da je moja uteha u blogu. Kad god čitam postove oni me oraspolože. Evo dva posta koja sam pročitala su promenili moj život. A sada i tvoj post. Sigurno će mi pomoći. Jako volim da čitam ovakve postove jer me uvek oraspolože i uvek mi daju volju za život. Predivno, Amina.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  7. Amina draga moram reci da si me odusevila ovim postom. Sama tema ovog posta je jako siroka, i navodi me i na duboko razmisljanje ali isto tako i na pisanje. Ovi primeri koje si ti predlozila su zaista jedni od boljih za prezivljavanje teskih perioda koje moze imati svako od nas. Slozila bih se sa svim sto si rekla i dodala da sam zaista uzivala u ovom tvom tako realnom i tako zrelom razmisljanju koje si pretočila u post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  8. jAKO DIVAN POST AMINA .Tema na koju bi svi trebalo da nekad porazmislimo i veoma sam uzviao dok sam citao i slazem se svim sto si rekla u ovom postu. Po meni jedan od najboljih postova u ovoj godini za sad

    Ako imas vremena svrati i procitaj novi post na blogu

    booksdiar.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Sjajan post draga, i odlični savjeti! Jedan od mojih omiljenih postova koje si napisala dosad. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Odličan post...

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Kako sada krećemo u školu, ovaj psot mi je baš došao kao poručen :) Zaista odlična tema i lepi saveti <33

    ReplyDelete
  12. Draga, svaka čast na ovom postu. Uvijek mi je drago vidjeti motivacione postove, koji će pomoći drugima, a i ovaj bih svrstala u jedan od tih postova. Smatram da svi mi imamo neke loše trenutke ili loše dane, koje ponekad izgleda nemoguće prebroditi, ali bih se definitivno složila da se najbolje kroz priču sve rješava

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  13. Savet i su sjajni, a mislim i mnogo korisni svakine ko je imao stresan dan ili trenutak. Sjajno, Amina! ♡
    Teen Queen

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!