2 years

2.3.17

Za sve one koji nisu znali - juče je bio drugi rođendan ovom blogu. Zbog mnogo obaveza tek sada stižem da vam napišem ovaj (kratak) post. Prije par dana sam se vratila iz Beča, a sjutra ponovo putujem. Ali, obećavam vam, puno vas postova čeka kada se vratim. :)


(sličica iz Beča jer mi se mnogo sviđa xD)

Ovim postom želim samo da vam se zahvalim na svemu što ste uradili za mene ove 2 godine. Toliko predivnih komentara i želja, preko 90k pregleda, skoro 400 čitalaca... Meni sve to puno, puno znači. Hvala vam na svim kritikama i savjetima, ali i hejt komentarima. Ovaj blog me naučio mnogo toga. Vi ste me naučili mnogo toga. Hvala vam što čitate moje postove, pružate mi podršku i ostajete uz mene i nakon svih mojih pauza. Mnogo onlajn prijateljstava mi je donio upravo ovaj blog i to je ono na čemu mu najviše zahvaljujem. Svi vi ste divni i nadam se da ćemo još dugo svi, zajedno sa novim blogerima, čuvati i njegovati ovu našu balkansku blogersku zajednicu. :)

Meni ovaj blog i sve što na njemu radim znače mnogo. Svaki novi čitalac je za mene novi uspjeh. Od sada ću se truditi da budem još bolja, a nadam se da ćete mi i dalje pružati podršku u svemu što radim. Jer bez vas ovaj blog ne bi bio to što jeste.

Hvala svima! ♥

You Might Also Like

12 komentara

  1. Imaš apsolutno predivan blog i predivne postove i zaista si zaslužila svih 400 čitalaca pa i još više ♥ Btw meni je rođendan danas ahahhahaha ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  2. Srećan rodjendan blogu! Jako mi je drago što si postigla tako veliki uspeh. Slika je prelepa i jedva cekam da vidim ostale. Želim ti puno sreće u daljem blogovanju <3

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sretan blogorođendan! Imaš divan blog i odlične postove, samo tako nastavi :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Sretan rodjendan tvom blogu, i jos puno lijepih trenutaka proveli skupa:)

    ReplyDelete
  5. Od srca ti želim sve najbolje i da uspiješ još više sa ovim blogom i da sve što si zamislila se i ostvari. :)

    http://eunxia.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Čestitam ti drugi rođendan bloga, nadam se da ćeš ih proslaviti još više i da će tvoj divan blog ostati još uspješniji :)♥

    Chanceux

    ReplyDelete
  7. Srećan drugi rođendan bloga, draga! Zaista si mnogo postigla i divim ti se! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Sretan rođendann! Zaslužila si puno puno više *-* Želim ti sve najbolje i da dalje budeš super blogerica <33
    Moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  9. Amina moja draga, srećan drugi blogorođendan, zaista si sjajna blogerka, koju obozavam i ciji blog rado posecujem te ti apropo toga zelim da postanes jos bolja i uspesnija!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  10. Najsrećniji rođendan bloga ti želim uz malo zakašnjenje. :) Pa, nadams e da ćemo se još dugo, dugo družiti! <33

    ReplyDelete
  11. Srećna druga godišnjica blogovanja! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sretan blogorođendan sa malim zakašnjenjem, nadam se da ćeš i dalje pisati predivne postove :*

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!