#5 Preporuke random filmova (februar/mart)

29.3.17

   Odlučila sam da ove preporuke random filmova od sada pišem za dva mjeseca, pa vam danas predlažem 5 najboljih filmova koje sam pogledala u februaru i martu! :) Nadam se da će vam se dopasti i da ćete i vi sa mnom podijeliti u komentarima neki dobar film koji ste skoro pogledali. :)

   Za one koji nisu znali, moram da ih razočaram sada činjenicom da su ugasili Serijal.com, Filmotopiu i mnoge druge dobre sajtove za filmove i serije... Potrudila sam se da nađem linkove na kojima možete pogledati filmove iz posta. :/

• • • • • • • 

1. Nerve


Nerve je jedan od najsavršenijih filmova koje sam ja ikada pogledala. Glumci su predobri, kao i sama radnja. Radi se o onlajn igri (ilegalnoj) u kojoj možete biti igrač ili posmatrač. Naime, ljudi dobijaju užasne izazove (zbog kojih su neki čak i poginuli), i ako ih ispunjavaju polako postaju popularni. Ako ocinkarite ljude koji je igraju kod policije, ovi ljudi koji posjeduju igricu će vas proganjati. Jedna djevojka pokušava da ugasi igricu. Da li će uspjeti i šta će se desiti pogledajte samii.. :)

Žanr/Kategorija: Avantura, Triler
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

2. Be Somebody


Ne znam šta bih vam rekla za ovaj film koji realno i nije neko savršenstvo, ali je mene iz nekog razloga pogodio toliko da sam plakala pola sata nakon gledanja. Radi se o momku koji je poznat i poželi da ima normalan život kao i svi ostali tinejdžeri. Upoznaje djevojku koja uopšte ne pravi toliku stvar od toga što je on poznat (kao druge djevojke) i on par dana uživa u njenom društvu. Da li će ostati da živi sa njom ili će se vratiti svojoj karijeri pogledajte samii! :)

Žanr/Kategorija: Drama
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

3. Soul Surfer


Svi koji niste pogledali ovaj film, preporučujem vam da pogledate što prije. Radi se o djevojci kojoj fali tako malo da postane profesionalni surfer, ali joj morski pas odgrize ruku. Ali ona se i dalje bori i uspijeva da ispuni svoj cilj. :) Snimljen je po istinitoj priči, zapravo - cijeli film je kao biografija jedne djevojke.

Žanr/Kategorija: Drama
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

4. Into the storm


Jedan od najmoćnijih filmova koje sam pogledala, definitivno! U filmu se radi o ogromnim olujama koje ljudi u Americi preživljavaju. Ima premoćnih efekata, ja sam prosto uživala u filmu i uvijek sam bila u neizvjesnosti šta će se dalje dešavati...

Žanr/Kategorija: Akcija/Triler
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

5. Gravity


Ovaj film posebno volim jer u njemu glumi Sandra Bullock i jer sam od malena voljela da istražujem i gledam filmove o svemiru i svemu što se u njemu nalazi. Ne bih da vam pričam puno o filmu, već, ako vas interesuje Sci-Fi, pogledajte sami. :)

Žanr/Kategorija: Sci-Fi, Triler
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

Jeste li pogledali neke od ovih filmova? Kako vam se dopadaju?

Predložite i vi meni neki dobar film u komentarima! :) ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

14 komentara

  1. "Soul surfer" nisam gledala, ali me je jako zainteresovala priča. Sigurno ću ga pogledati za nekoliko dana.
    Odlične preporuke. <3

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Obavezno ga pogledaj. :) ♥

      Delete
  2. Pogledala sam neke od filmova i stvarno su super. Hvala na preporukama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! ♥

      Delete
  3. Sjajan post! Većinu sam pogledala, ali posebnu pažnju mi je privukao Be Somebody. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Stvarno je odličan film. :) ♥

      Delete
  4. Upravo sam zapisala sve filmove, i vec sada krecem da gledam :D Pocecu sa Nerve :) Super preporuke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja bih počela od Nerve jer je definitivno najzanimljviji na ovoj listi. :) ♥

      Delete
  5. Tamaan sam tražila koji film večeras da gledam, hvala što si ostavila linkove haha, takođe odlični predlozi, imamo sličan filmski ukus <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! ♥

      Delete
  6. Super post!!!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Gledala sam film Nerve i odličan je, ostale nisam a s obzirom da sam veliki ljubitelj filmova, stavit ću ih na listu i nadam se što prije pogledati :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  8. Pogledala sam jedno dva filma od ovih i stvarno su odlični ! Mislim da ću i ove ostale pogledati kada uhvatim vremena :)
    Uniquisi

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!