Mini YoShop HAUL

26.3.17


Zdravo svima! :) U posljednje vrijeme kupila sam baš puno stvari, kako za sebe, tako i poklone za drugarice i porodicu... Odlučila sam da vam u ovom pokažem neke stvari koje sam poručila sa YoShop sajta. :)

• • • • • • •



Ja često imam nastupe i takmičenja u pjevanju, tako da su mi stalno potrebne nove haljine. Ovo je već drugi put da poručujem haljine sa ovih sajtova (ova je sa YoShop-a) i veoma sam zadovoljna. Kvalitet je dobar, ne gužva se... Moja je u veličini M. 

Da pogledate ili poručite ovu haljinu, kliknite OVDJE/HERE.

• • • • • • •






Ovaj plišani crni ranac je za moju mlađu sestru. :) Kvalitet je takođe veoma dobar, ali ovo je onaj tip baš malog ranca i ne može da stane previše stvari u njega..

Da pogledate ili poručite ovaj ranac, kliknite OVDJE/HERE.

• • • • • • • 






Dugo sam htjela da nabavim jedan nail dryer, ali nikako mi se nije pružala prilika. Sad ga konačno imam i moram vam priznati da i nije neka posebna stvar. Mislim da sam više očekivala hahaha :) Kul je i lako se koristi, vjerovatno je dosta vas već probalo...

Da pogledate ili poručite ovaj nail dryer, kliknite OVDJE/HERE.

• • • • • • •

Kako vam se dopadaju stvarčice koje sam uzela? :)


Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic


You Might Also Like

5 komentara

  1. Post je divan, naročito mi se dopada haljina, prelepa je!

    Ako želiš poseti moj blog---> https://mrsdebela.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Super post😁
    Posetite moj blog nadam se da ce Vam se svideti😊
    http://mariadjordjevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Sjajan haul, dopadaju mi se sve stvarčice, posebno haljina! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow stvarčice su predivne, pogotovo kvalitet fotografija :D btw prva haljinica je jak oslična onoj koju ja posjedujem :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  5. Super haul draga, haljinica mi se veoma dopada, baš zato što je crna I što ima čipkaste detalje. Moram pohvaliti tvoje fotografije koje su iz posta u post sve lepše! ♥

    Dear Miss Modern

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!