OUTFIT | Stripes

14.3.17

Nakon dužeg vremena, za danas sam vam pripremila jedan outfit post. :) Iskreno, ovo mi je najdraži outfit do sada jer su fotke ispale i bolje nego što sam očekivala. Nadam se da će se i vama dopasti. :)

Sve fotke iz posta uslikala je Iva sa bloga Iva's special section. Njeni instagram profili su: @iva.o13_  i  @_springmelody_.
























Kaput / Coat: OVDJE/HERE
Majica / T-shirt: Zaful
Farmerke / Jeans: She In
Čizme / Boots: New Yorker
Naočare / Sunglasses: Gamiss

Radujem se vašim komentarima! :) ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic


You Might Also Like

3 komentara

  1. Baš prelepo, slika sa morem u pozadini je magična. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš mi je drago da ti se slike sviđaju, a meni je bilo lako kad sam imala prelep model <3 Odličan post, kao i uvek i jedva čekam naše sledeće fotkanje i druženje!

    ReplyDelete
  3. Super outfit Amina! Jako mi se sviđaju slike, a kombinacija je kako se kaže "dobitna kombinacija", sve pohvale <3
    Novi post na mom blogu -> This Is My Life

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!