Spring Essentials 2017 (SheIn)

19.3.17

Zdravo svima! Šta radite? Kako provodite vikend? :)

Primijetila sam da nema mnogo pregleda i komentara na posljednjem postu (outfitu), iako sam ja očekivala da će vam se više dopasti. Ako niste vidjeli taj post, evo linka -> KLIK. Jako me zanima vaše mišljenje jer mi je to omiljeni outfit post. :)

Koliko znam, sjutra zvanično počinje proljeće! Ja mu se baš radujem. Volim garderobu koja se nosi u to doba godine, pa vam danas predstavljam spring wardrobe essentials za 2017 godinu. :) Sve stvari iz posta su sa She In sajta. Ostaviću vam linkove, pa vi možete pogledati. Kao što sam već puno puta rekla, She In mi je omiljeni sajt i najkvalitetniju garderobu sam upravo sa tog sajta poručila. Nadam se da će se i vama dopasti. :)


1. Obična bijela majica kratkih rukava. Ona uvijek dobro dođe jer je skroz jednostavna i uklapa se baš uz sve. Ide ispod košulje, uz farmerke... Mislim da je svakome neophodna jedna ovakva. *link*

2. Pastelne boje cipela. Uopšteno pastelne boje najviše se nose u proljeće, pa će tako biti i ove godine. :) *link*

3. Glitter Bag. Sigurno ste primijetili da se ovakve stvari nose u posljednje vrijeme i da su postale novi trend. Ja još nemam nijednu, ali planiram da nabavim ili novčanik ili neku torbicu poput ove. *link*

4. Dugački kardigan/kaput. Toooliko dugo želim sebi da nabavim jedan ovakav! Moram da to da učinim uskoro. Kako se vama dopada? *link*

5. Bijele farmerke. Trenutno ne posjedujem bijele farmerke, ali jesam nekada. Trebala bih i sada nabaviti neke, za promjenu, jer su mi sve farke uglavnom tamne. :D *link*

6. Bijele patike. Proljeće je definitivno u znaku svijetlih boja. Ja već imam bijele patike i mogu vam reći da je kombinovanje garderobe mnogo lakše uz njih. Zato i vi nabavite jedne, ako već nemate. :) Ove sa She In-a su meni savršene *--* *link*

7. Teksas jakna. Ja ne znam šta bih u svom životu bez nje. xD Imam baš jednu sa She In sajta i preeezadovoljna sam. *link*

8. Aviator naočare. Ja sam utripovala da mi ovakve naočare ne stoje, iako drugi kažu da nije tako. Ali, ovo su upravo one koje će se nositi ovog proljeća. *link*

9. Maslinaste boje. Maslinaste boje se šire i na proljećee! Znate šta hoću da kažem... Ova jaknica meni izgleda preslatko, a vama? *link*

• • • • • • • 

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

8 komentara

  1. Ova hologramska torbica je jednostavno preslatka, kao i bijele cipelice! Imam osjećaj kao da sam puno puta bila na tvom blogu,ali uglavnom, tek sad sam te zapratila! Prekrasan post!

    kalxpsia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bijele hlače su nešto što bi voljela imati no svaki put ih ne kupim jer imam veće noge u odnosu na trup. Možda se ove godine odlučim na njih, još ćemo vidjeti...

    my-world-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Predivan post, draga. Mnogo mi se sviđa, a SHEIN je jedan od savršenih sajtova, sa kvalitetnom odećom.

    laAdda

    ReplyDelete
  4. Super post! Jako volim teksas jakne i hologramske torbice, a i bjele patike su nešto što svakodnevno nosim *-*
    Moj blog -> This Is My Life

    ReplyDelete
  5. Prelep post.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  6. Definitivno bih se složila s tobom, sve ove stvari na neki način i jesu neophodne, ja već imam avijatorice, ali sam ih malo raširila, ne znam kako, ali mi se to uvijek desi s tim modelom. Inače ove patike sa slike mi se toliko dopadaju *o*

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se sviđa izbor svih stvari,ona torbica mi je posebno zapela za oko hahah

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jako interesantna slekecija stvari.
    Doista mi se jako dopadaju!
    Sjajn post.

    Gotičarka

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!