VIENNA 2017

11.3.17

Eto mene nakon kraće pauze, sa novim postovima. :) Proteklih nedjelja svašta se događalo u mom životu, ali je ipak najjači utisak na mene ostavilo putovanje u Beč. Beč je u potpunosti ispunio moja očekivanja, ali ne i samo putovanje. Ne mogu da se žalim i govorim da mi nije bilo lijepo, ali bih voljela da smo ostali bar dan duže.




Sam razlog putovanja bio je festival na kojem je naš hor učestvovao. Krenuli smo u četvrtak u 20h.. Putovali smo nekih 17h, tako da smo u petak popodne stigli. Umjesto da odmah odemo u hotel, uputili smo se u tržni centar gdje sam ja i kupila većinu stvari (a i po prvi put probala Starbucks hehe). Tu smo se zadržali manje od 2h, pa smo krenuli u hotel. To veče smo malo prošetali oko hotela, a onda išli na spavanje.





Ujutru smo imali doručak. Za taj dan bio je planiran obilazak Beča sa vodičem, a uveče u 21h nastup u hotelu Piramida. Tržni centar je bio planiran za 18h. Obilazak je bio odličan, i jedino što je meni smetalo je to što smo svuda žurili i bukvalno smo trčali umjesto da normalno hodamo. Planirano je da imamo 2h slobodno da šetamo, ali se ispostavilo da imamo samo 45min. Većina je htjela da odemo do Meka, pa se onda cijela grupa uputila tamo. (fact: nisam ljubitelj hrane iz McDonald's-a). U 18h smo krenuli u tržni centar ponovo, ali na naše razočarenje zatvarao se. :(





Nastup je bio odličan, ja sam bila solista, i što se tog dijela tiče veoma sam zadovoljna. U nedjelju ujutru imali smo doručak i nakon toga napuštali smo hotel. Prvo smo posjetili Belvedere i tu mi je bilo zaista predivno. Ali nakon toga uputili smo se u Schonbrunn. Imala sam veliku volju da posjetim zoološki vrt tamo. Međutim, rečeno nam je da će se organizovati takmičenje. Trebalo je da se podijelimo u desetak grupa. Dobili smo 10 zadataka (primjeri zadataka: uslikajte zmiju, uslikajte nešto crvene boje, uslikajte nešto što se može jesti, uslikajte dijete koje ne dodiruje zemlju i sl), i rečeno nam je da ko bude imao najljepše i najkreativnije slike dobija nagradu.





Svi smo se u početku radovali, ali je mene kasnije uhvatila panika. Imali smo skoro 3h da to završimo, što i nije bilo dovoljno za mene koja sam htjela da na miru obiđem što više Schonbrunna koji se prostire na čak 17 hektara. Trčali smo svo vrijeme u potrazi za stvarima koje smo morali da slikamo i nervirali se jer, koliko god jednostavno zadaci izgledali, nije bilo lako ispuniti ih. Jedan od zadataka bio je uslikati cvijet, a u Schonbrunnu nije bilo ni jednog jedinog pravog cvijeta. Trebalo se snaći i smisliti što kreativniji način da se prikaže taj cvijet.






Na kraju smo ja i moje dvije drugarice osvojile drugo mjesto, i bile smo zadovoljne. Nagrada za nas je 10€. Nakon toga, oko 17h,  krenuli smo kući.















Malo sam se raspisala. :) Ali ima još toliko sitnica koje bih voljela da podijelim sa vama. Sve u svemu, meni je bilo lijepo i Beč je najljepši grad u kojem sam bila. Definitivno preporučujem svima da ga posjete, ali na duže od 3 dana, molim vas. :D Slika ima baš dosta, ali se nadam da vam se dopadaju. :) ♥


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic



You Might Also Like

14 komentara

  1. Sjajne fotke draga, baš mi se dopadaju! :) Drago mi je da si se lijepo provela. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Slikama sam oduševljena. Zaista mislim da si sve lijepo prikazala. Još dvije stvari, a to da mi je jako drago što je sve dobro prošloi na nastupu i to što ste ti i drugarice osvojile skromno drugo mjesto ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  3. Fotke su sjajne, Amina! Izgleda kao da ti je tamo bilo baš lepo. Po tvojim rečima, baš je bilo zanimljivo. ♥

    Novi post: Misseslandy

    ReplyDelete
  4. Beč je divan. :)
    Odlične fotografije!
    I ja uskoro krećem sa objavljivanjem fotki iz Beča.

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  5. Predstavila si nam Beč na jedan stvarno interesantan način. :)
    Uživala sam u fotografijama i zaista mi je jako drago što si se lepo provela <33

    ReplyDelete
  6. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ReplyDelete
  7. Woow! Vidim da ti je u Beču bilo predivno, nadam se da ćeš nekada opet posjetiti Beč ali na više od 3 dana. Haha, fotke su vrh, kao i inače <3
    Moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  8. Ajoj predivan post, zaista. Ocigledno si se sjajno provela, zbog cega mi je jako drago! Preko ovih predivnih i tako realnih fotografija si uspela da sjajan utisak preneses i na nas i docaras nam lepotu Beča. uživala sam u postu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. Predivne fotografije, uživala sam. Sigurna sam da ti je bilo lijepo, divan post!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Predivan post draga, žao mi je što si sve obilazila na brzinu,ali si nam tu atmosferu puta i lepota Beča savršeno lrenela ❤❤! Divno! ❤

    ReplyDelete
  11. Beč (i fotografije) izgledaju divno! Jako bi voljela vidjeti haul iz Beča :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  12. Ne znam da li sam više oduševljena tvojim fotografijama ili tekstom. Beč se čini divnim gradom i nadam se da ću ga posjetiti. Izazov s fotografijama u ZOO-u mi se čini idealnim kada bi imala čitav dan da ga riješite i lijepo se provedete. :)

    Its Nina

    ReplyDelete
  13. Putovanja su definitivno stvari koje doživotno pamtimo i tu su najbolji događaji, divan post, o fotkicama da i ne pričam :*

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!