April i maj ispunjeni obavezama...

8.4.17

Zdravo svima. :) Primijetili ste da već više od nedjelju dana nije bilo postova. Nadam se da ćete imati razumijevanja, jer u narednih mjesec dana imam previše drugih obaveza, pa ću jedva stići da se posvetim blogu.


Trenutno vježbam hemiju kada god nađem vremena jer se spremam za državnu olimpijadu koja će biti 6. maja. Trudim se i učim, kako bih postigla dobar rezultat. Sigurna sam da ima još vas koji se spremaju ili za takmičenja ili za prijemni, tako da razumiju kakva je to obaveza.

Pored toga, bliži mi se i državno takmičenje u solo pjevanju. Održaće se 25-27 aprila (ne znam još uvijek tačan datum). Meni je 26. rođendan, tako da mi je sada jedina želja da mi takmičenje ne ispadne na taj datum. Držite mi palčeve. xD


Ovih dana spremam neki video u školi, na italijanskom. Trebalo bi da u 3-5 minuta predstavimo svoj grad jer je tema ''Razglednica mog grada''. Tu zaista ima puno da se radi i potrebna je dobra organizacija. U pitanju je takmičenje, a mi se nadamo prvom mjestu.

Pored svega ovoga, evo već par dana samo razmišljam o tome kako u srijedu stavljam fiksnu protezu. Ne mogu da zamislim kako će mi stajati. :) Uglavnom javiću vam kako sam zadovoljna.
Uvijek su tu i ostali predmeti u školi i časovi u muzičkoj, koncerti, priredbe... Zaista se trudim da sve to postignem i napišem postove. Nekada to nije moguće, ali ja ipak ne želim da pravim veće pauze i slično...


Iskreno se nadam da me razumijete. Ja jedva čekam da taj šesti maj prođe i da onda mogu malo da se opustim. Jeste da su tada one završne ocjene, ali mislim da me i ne brinu toliko. :) Ne očekujte redovne postove, jer ću pisati samo onda kada nađem vremena u narednih mjesec dana. :) Kasnije ću se ponovo posvetiti blogu.

Šta ima novo kod nas? Podijelite sa mnom nešto zanimljivo što vam se dešava ovih dana, rado ću pročitati sve vaše komentare. :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

32 komentara

  1. Zelim ti srecu na takmicenjima... ^_^ Postovi su ti divni ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/ Nova sam pogledajte i dobro bi mi dosli saveti ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti do neba!! ♥♥♥

      Delete
  2. Srećno na takmičenju iz hemije (moja drugarica takođe ide, pa se možda sretnete :D). Očekujem odmah fotku na Instagram sa protezom. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Jovanicee dragaa! :) Nadaj se slici xD ♥

      Delete
  3. Wow ove fotografije me toliko podsjećaju na ljeto *O* predivne su zaista. Što se tiče obaveza, razumijem te u potpunosti, sad je onaj period kada je učenje od krucijalne važnosti, želim ti svu sreću u takmičenjima :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  4. Beautiful pictures, love it x

    Laura
    Pink Frenzy

    ReplyDelete
  5. Amina draga, interesantan post. Ponekad nam je svima potrebna mala pauza i odmor od bloga tako da te razumem. Ja se ne mogu pohvaliti nicim specijalno jer je i u mom zivotu slicna prica.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Suuper post,slike su odlicne! :)
    Ako zelis da se medusobno folujemo,napisi mi u komentaru na ovom postu ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    ReplyDelete
  7. Fotografije su ti predivne! Sretno ti na takmičenjima! :)
    Moj travanj će uskoro biti mrvicu opušteniji i zabavniji zbog nadolazećeg proljetnog raspusta, dok se opet ne vratim u školske klupe. :)

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  8. Baš ti je raspored prebukiran i totalno te razumijem. Želim ti svu sreću na takmičenjima i naravno da postigneš što bolje rezultate.
    Slike su predivne <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Takođe sam u toku osnovne škole učestvovala na temičenjima iz hemije koja mi je bila prava osesija, tako da te sada apsolutno podržavam i držim ti fige s nadom da ćeš se odlično pokazati :)
    Fotografije su magične, oduševljena sam! <33

    ReplyDelete
  10. Želim ti svu sreću na svemu što si ovdje spomenula ;)

    https://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. great post :)
    follow me? follow you :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Srećno sa svim obavezama! Lepe slike! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. you look adorable my dear. Super interesting post :D

    Following you via GFC. Hope you can follow me back <3

    NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  14. Toliko sam ljubomorna na činjenicu da živiš blizu mora. Sigurno će ti sunce i vedro vrijeme dati snage da prođeš na natjecanjima i onda kad napuniš baterije da se vratiš sa još boljim postovima ;) Hmmm... kod mene je situacija ista, no sad kako imam 10 dana praznika svaki dan napišem post pa ću to rasporediti tokom ovih mjeseci jer moram ocijene popraviti a i sam kraj će biti pretežak.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom komentaru! Blago vama zbog 10 dana praznika... ja sam imala samo 4. :/ ♥

      Delete
  15. Odlicne slike! Draga opusti se i zelim ti svu srecu na takmicenjima i rodjendan lepo da proslavis. Pogledaj moj blog ukoliko zelis http://saandraaz0.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama. Bilo bi mi veoma drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!