SheIn Wishlist

30.4.17

Zdravo svima! :) Konačno sam se vratila pisanju. Dosta obaveza koje sam pomenula u prethodnom postu sam pregurala. Sve je bilo uspješno i mnogo toga sam naučila kroz ovih nekoliko dana. U srijedu (26.04.) mi je bio rođendan, koji mi je možda i najviše pokazao neke stvari... Iskreno, srećna sam zbog svega toga. Sada mi još samo ostaje olimpijada koja je naredne subote, i nakon toga sam konačno slobodna. :) Kako ste vi proveli ove posljednje aprilske dane?

• • • • • • •

Danas sam vam pripremila jednu malu wishlistu sa dobro poznatog SheIn sajta. Vidjela sam da ima dooosta novih stvarčica, pa sam odabrala 6 onih koje su mi se najviše svidjele. :)

1. Komplet: OVDJE/HERE
2. Kupaći: OVDJE/HERE
3. Šorc: OVDJE/HERE
4. Haljina: OVDJE/HERE
5. Košulja: OVDJE/HERE
6. Patike: OVDJE/HERE

• • • • • • •

Šta vam se najviše dopada? Ostavite mi link vaših trenutno omiljenih stvarčica sa SheIn sajta u komentarima. :) ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

17 komentara

  1. Divna wishlista draga, mnogo mi se dopadaju stvari koje si izdvojila! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. Sjajno! Sve što si izabrala se i meni jako sviđa. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  3. Sjajna wishlista, Amina, baš mi se dopadaju stvarčice koje si dobila. ♥♥

    http://lifella2.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lepa lista želja! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sjajna wishlista draga AMina!
    Odlican izbor stvari, jako mi se dopadaju.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Wow! Super post! Izabrala si preljepe stvari, ali najviše mi se sviđaju kupaći i košulja :D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This Is My Life

    ReplyDelete
  7. Sretan ti rođendan s malim zakašnjenjem! :)
    Ova wishlista mi je odlična! :D

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  8. Odlična wishlista! Patike su preslatke :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Kosulja je divna, bas mi se dopada. Pratim te <3
    mybeautydiary123.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!