8 destinacija za koje vjerovatno niste znali da postoje

12.5.17

     U posljednje vrijeme obožavam da istražujem ovakve stvari na internetu, pa sam odlučila da nešto podijelim i sa vama. Ne pišem često ovakve postove, ali smatram da će vam biti zanimljivi. Ako vam se svidi, ubuduće ću češće pisati na slične teme. A sada pogledajte 8 predivnih, čudnih, interesantnih destinacija za koje vjerovatno niste znali da postoje. :)

• • • • • • •

1. Starry Beach


Ova 'zvjezdana' plaža nalazi se na Maldivima. Izgleda čarobno, i ne, nije scena iz nekog filma, već zaista postoji. Svjetla u vodi izazvana su nekom vrstom fitoplanktona i izgledaju predivno tokom plivanja ili surfovanja. Ja bih baaš voljela da je posjetim, a vi? :)

• • • • • • •

2. Ghost Trees of Pakistan


Dakle, ovaj zanimljiv i jeziv prizor javlja se u Pakistanu. Kažu da se dešava tokom poplava, kada su pauci primorani da traže veće mjesto na kojem će oplesti mrežu. 

• • • • • • •

3. Tianzi Mountains


Izgleda kao scena iz Avatara, zar ne? Ovo čudo smješteno je u Hunanu, u Kini. Posjetioci se mogu voziti žičarom i uživati u predivnom pogledu. Mislim da mi je ovo omiljena destinacija iz ovog posta. :)

• • • • • • •

4. Salar de Uyuni


Salar de Uyuni nalazi se u Boliviji i zauzima čak 10 582 kvadratnih kilometara. Ovo čudo dom je velikom broju flamingosa i najveća je svjetska ravnica soli. Presijavaju se razne boje, koje zavise od doba dana. Ne znam za vas, ali meni ovo izgleda preeeeedivno! :)

• • • • • • •

5. Naica Mines


Vjerovatno ste pomislili da je ovo iz nekog sci-fi filma. Ali ne, stvarno je. Smješteno je u meksičkoj državi Čivava i dom je odličnih selenit kristala. Trenutno je u fuknciji doma najvećih prirodnih kristala na svijetu. Da li biste voljeli da se nađete u njemu?

• • • • • • •

6. Tunnel of Love


Jedna od meni zanimljivijih destinacija, nalazi se u Ukrajini i duga je 3km. Različita doba godine doprinose različitim pogledima iz ovog tunela. Svako ko je posjetio uvjerio se da je to zaista tunel ljubavi. :)

• • • • • • • 

7. Socotra


Ovo ostrvo nalazi se u Arapskom moru. Ima zanimljive klimatske uslove, floru i faunu... Mnoge vrste se ne mogu nači nigdje drugdje na planeti. Ovo me podsjeća na drugi dio filma Putovanja na misteriozno ostrvo. :) 

• • • • • • •

8. The Crystal Cave


Kristalna pećina nalazi se na Islandu i predstavlja čitav novi svijet formacija, boja i tekstura. Pravo je svjetsko čudo. Ako poželite nekada sami da istražite ovo mjesto, biće teško jer podrazumijeva duuuge staze. Mene iskreno ova pećina i ne privlači toliko, tako da... :)

• • • • • • •

Sve slike su preuzete sa interneta.

Šta vam se najviše dopada? Podijelite i vi sa mnom neku interesantnu destinaciju u komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic


You Might Also Like

16 komentara

  1. Sva mesta su predivna! Najviše mi se sviđa starry beach :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, predivno je! :)

      Delete
  2. Jao čudesno!
    Svašta lijepo ima na ovome svijetu, prvo mi se moram priznati najviše sviđa, a najmanje drugo, sa paukovom mrežom jer iskreno ne podnosim pauke nikaaako!
    Super post ♥

    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhhh ni ja ne volim pauke! Hvala ti na divnom komentaru :) ♥

      Delete
  3. Sva su prelepa,mada starry beach i Salar De Uyuni oduzimaju dah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti :)

      Delete
  4. Vau! Stvarno je predivno, baš si me zainteresovala za ova mestašca, a pogotovo za tunel ljubavi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru, drago mi je što sam te zainteresovala :) ♥

      Delete
  5. Prelep post, prvi put sam na tvom blogu i jako mi se dopada.
    Zapratila sam te i nadam se da će ti se dopasti moj blog: http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/05/elegant-long-dress-shein-site.html

    ReplyDelete
  6. Wow, sve ovo izgleda kao neki dobar photoshop, ali kad shvatimo da je zapravo realnost uviđamo koliko na planeti Zemlji ima lijepih, ali i čudnih destinacija. Od svih čula sam samo za ovu drugu

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, u potpunosti se slažem ! :)

      Delete
  7. Predivna mesta, odusevljena sam ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažeem see, i ja sam! *-*

      Delete
  8. Nisam cula ni za jedno od ovih mjesta. Predivna su! Najvise bih voljela posjetiti Starry Beach, Tunnel of Love i The Crystal Cave. Ta mjesta su me najvise privukla. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous15.5.17

    Moze jedan savet molim te.Svidja mi se jedan decko oko 5 meseci. Svidjala sam se i ja njemu ali se osjednom situacija okrenula.2000 sam a on 01 god. Na jednom rodjendanu su se njegovi drugovi napili i rekli nesto na foru da ne zna sta ds radi jer sam starija i tako te gluposti. Pricala sam i sa nim na taj rodj ali neke glupe teme,nista o nama. Posle se dop sa mojom naj drugaricom i po njegovoj reakciji svidjam mu se. Kad sam se ja njemu javila on je bio malo neAingeresovan i ja sam pitala u cemu je problem on je rekao da ima vise i kad sam trazila da mi kaze on se izvinio i rekao da mu se ne svidjam,ne moze vise da precutkuje to bla bla. Sa mojom naj deugaricom se dop,ona je bila sa njegovim bratom rodjenim ,ona se sa njim dopisivala samo da bi meni pomogla. Medjutim pre neki dan kad sam imala utakmicu on je dosao na njen nagovor,ja sam se samo okrenula kad sam ga videla a ona je pricala daleko s njim i kad je trebao da ide on je rekao njoj"svidjas mi se" ona rekla molim on rekao moram da idem i otisao. Moja naj drugarica je rekla da su pricali danas i da je on rekao kao da je to trenutno,kaze moja bff da mu je danas bilo glupo kad to pricali i ona rekla kao da se ne cuju neko vreme dok se ne ohladi. Ona kaze da nece s njim nista i da ga smatra samo drugom a i bila je sa njegovim rodjenim bratom. Verujem da nece ona s njim nista da ima,ali kako njega da povratim? Volim ga mnogo(svidja mi se). Ne zivi daleko,ali se retko kad vidjamo jer ne idemo u isti grad u sk,moja bff ga vidja,ja ne. MOLIM TE ODGOVORI.❤

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!