9 razloga zbog kojih obožavam blogovanje

27.5.17

       Blogujem već više od dvije godine i moram vam priznati da se dosta toga u mom životu promijenilo. Osim toga, promijenila sam se i ja sama. Naučila sam toliko toga i proživjela sam razne ugodne, ali i neugodne situacije. Blog mi je prije svega donio mnogo novih prijatelja sa kojima svakodnevno komuniciram. Da vam sve ne bih otkrila u ovom uvodu, bolje da krenem na 9 razloga zbog kojih obožavam blogovanje.


• • • • • • •

1. Pomaže nam u razvijanju kreativnosti.
- Od kada sam počela sa pisanjem ovog bloga, stalno sa vama dijelim svoju kreativnost, donosim nove ideje i veoma sam srećna zbog toga. Ali pored toga, kuckajući i pripremajući sve ove postove moja kreativnost se diže na sve viši nivo. :)

2. Donosi nam mnogo novih prijatelja.
- Ovo mi je jedna od najdražih stvari sa cijele ove liste, jer sam oduvijek bila osoba koja voli novo društvo, upoznavanje, spajanje sa ljudima. Blog mi je pružio mogućnost da upoznam blogerke i blogere iz susjednih zemalja (neke od njih i uživo), da se zbližim sa njima i malo po malo gradim prijateljstva. Želim ovom prilikom da se zahvalim i da pozdravim sve blogere koje sam upoznala, koji mu mi milion puta pomogli i bili tu za mene. Volim vas ♥

3. Pisanje mi se popravilo. 
- Kada samo pogledam neke postove iz 2015. i uporedim moje tadašnje pisanje sa sadašnjim, primjećujem drastičnu razliku. Pisanje bloga svakodnevno obogaćuje moj rječnik, ja vježbam i sada pišem mnogo ljepše nego ranije. :)


4. Svakodnevno nas uči novim stvarima.
- Kroz neke postove koje sam pisala, saznala sam toliko stvari... Isto tako, naučila sam dosta toga o web dizajnu i drugim ''blogerskim'' stvarima. Moje fotografije su bolje nego ranije jer sam naučila puuno, puunoo trikova itd.. :)

5. Ispunjava naše slobodno vrijeme.
- Hiljadu puta je bolje da svoje slobodno vrijeme potrošimo na pisanje bloga, nego na npr. buljenje u telefon i slične gluposti. Naravno, nemojte shvatiti ovo kao ''u slobodno vrijeme pišite samo blog i ništa drugo nemojte da radite''. Htjela sam reći da vam blog može mnogo bolje i korisnije ubiti dosadu, nego neke druge stvari koje možda radite. :)

6. Pruža nam slobodu.
- Volim da pišem i da sa vama dijelim mišljenja, savjete i slično... Blog mi pruža slobodu da sa vama imam ovakav vid komunikacije i to je nešto što me čini srećnom. Uvijek se nađu osobe koje će se složiti sa mnom, podržati me itd..



7. Pomaže nam da na neko vrijeme pobjegnemo od realnosti.
- Mnogo puta blog mi je pomogao da pobjegnem od realnosti. Jednostavno, zaboravim na sve oko sebe i prepustim se pisanju, fotkanju itd. I lijepo se osjećam. :)

8. Postoji mogućnost da pomognemo nekome.
- Dijeleći svoja iskustva i savjete, postoji mogućnost da ćemo pomoći nekome, a to nas ispunjava. Vjerujte da je osjećaj predivan: kad dobijete poruke u kojima vam se ljudi zahvaljuju na savjetu, postu ili bilo čemu što ste napisali... Uvijek mi je drago kad mogu da pomognem, zar nije i vama?

9. Možemo da pokažemo sebe, predstavimo se ljudima na način na koji mi želimo i jednostavno - budemo svoji. 




• • • • • • •

Zbog kojih stvari vi volite blogovanje? Pišite mi u komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

29 komentara

  1. Odličan post, stvarno si ga predivno napisala. Ovo su zapravo i razlozi zbog kojih i ja volim blogovanje. ♡♡♡

    ReplyDelete
  2. I ja volim blogovanje zbog razloga koje si navela. :)

    Giveaway je na mom blogu -------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što dijelimo mišljenje. :)

      Delete
  3. Apsolutno se slažem sa svime što si napisala! ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  4. Amina draga, veoma interesantna tema za post. Ovo zaista jesu stvari i cinjenice zbog kojih i ja obozavam da vodim svoj blog.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je! ♥

      Delete
  5. Predivan post! U potpunosti se slažem sa tobom! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Predivan post, Amina. I sama volim blogovanje, i imala sam već nekoliko blogova. Sadašnji blog imam već 4-5 meseca, i veoma sam zadovoljna njima. Slažem se sa svim stavkama. Veoma zanimljiva ideja, a i veoma originalna.

    Top 5 Alisha Marie Videos | laAdda​​

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puunooo! ♥♥♥

      Delete
  7. Hi dear nice post and photos.
    I'm following you, please follow me back :)

    My Tester Mania Blog

    ReplyDelete
  8. Slažem se sa tobom, sve stvari su tačne. Divan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nice post!!
    xx
    http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Veoma kreativan i vrlo dobar post. Moram priznati da bih se složila sa svime navedenim, odnosno to su stvari koje i sama volim kod bloga. Prvenstveno sam blog napravila zbog ''bijega od stvarnosti'' i to mi je mnogo pomoglo u savladavanju depresije, jer sam se fokusirala na nešto, barem na kratko vrijeme u toku 24h, i moram priznati da sam i sama primijetila poboljšanje u pravopisu, gramatici i općenito pisanju i književnosti, a to se najviše ogleda u mojim ocjenama iz bosanskog :D Uživala sam u postu ♥

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnom komentaru! Drago mi je što se slažeš sa mnom! ♥♥♥

      Delete
  11. Divan post draga.Blog je zasigurno ono sto si nam napisala,a i vise.Mnogo si lepo uspela ovo da srocis i prikazes nam tvoja videnja i argumentacije.Jako divno i inspirativno.
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Slažem se sa svim navedenim razlozimaa *---*
    Najviše za podsticanje razvoja kreativnosti :) <3
    And girl let's mention how perfect you are * - - - - *

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  13. Great post! Photos are amaizing! If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/05/tourist-outfit-zaful.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. I like the navy style! :))
    Hi... Would you like to follow each other?
    🌸🌸🌸 That's Amore Blog 🌸🌸🌸

    ReplyDelete
  15. It’s all very well having an open mind as to what style of dress you want, but you should have some idea about what you like.weded sale dresses reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!