Mini Born Pretty Store Haul

9.5.17

Zdravo svima. :) Konačno sam se rasteretila malo i imam vremena za pisanje novih postova. Želim mnogo da vam se zahvalim na 400 čitalaca, niste svjesni koliko mi znači što posjećujete i čitate ovaj blog. Hvala vam od srca! ♥


Danas vam predstavljam jedan mali haul sa Born Pretty Store sajta, koji ja lično obožavam i sve što sam od njih poručila bilo je divno. Isto je bilo i ovog puta, pa neću dužiti više.. :)

• • • • • • •

1. Pernica / Pencil case 




Trebala mi je nova pernica, a kada sam vidjela ovu na sajtu, oduševila sam se. Moram priznati da je zaista kvalitetna, ali po mom ukusu previše je glomazna. Dovoljno je velika da se može koristiti čak i kao neseser. Meni izgleda baš kul, a vama?

Da pogledate ili poručite ovu pernicu, kliknite OVDJE.

• • • • • • •





Ja sam poručila ovakav u rozoj boji, međutim, stigao je žuti, ali moram priznati da mi se i on baš baš dopada. Staje dosta stvari i može se dobro iskoristiti. Kvalitetan je i ne prlja se koliko sam mislila da će... Jedva čekam svoje naredno putovanje! :)

Da pogledate ili poručite ovaj neseser, kliknite OVDJE.

• • • • • • •



Iskreno da vam kažem, više sam očekivala od ove maske. Iskoristila sam je i nije skinula čak ni polovinu mojih mitisera na nosu. Ne znam da li sam možda nešto pogrešno uradila, ali svejedno nije upalilo. Ne znam da li neke druge crne maske bolje rade, ali što se ove tiče, i nisam baš zadovoljna. 

Da pogledate ili poručite ovu masku, kliknite OVDJE.

• • • • • • •




U posljednje vrijeme počela sam da nosim chokere. Ovaj mi se dopao pa sam ga poručila i baaaš mi se dopada. Jednostavan je, može se uz svašta nositi i svakom bih preporučila ovaj model. :)

Da pogledate ili poručite ovaj choker, kliknite OVDJE.

• • • • • • •

Dopadaju li vam se stvarčice koje sam uzela?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

11 komentara

  1. Woow! Baš mi se sviđa chooker, prekrasno ti stoji! Također cijeli haul je predivan, odabrala si super stvari <3
    Ako imaš vremena posjeti moj blog ->This Is My Life

    ReplyDelete
  2. Kupila si predivne stvari,pogotovo mi se dopada žuti neseser :)

    Moj blog: http://cinnderellaaa.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Mnogo mi se dopada čoker. Zaista ti predivno stoji, a nije puno upadljiv. Također mi se dopala i ona pernica/neseser jer je dosta neobično. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  4. Choker je odličan! Sve stvari su jako kul. :)

    https://kapinalliset.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Uvodna slika je predobra! Super post, draga, kao i uvek!
    Fora je što ovu masku preprodaju na Instagramu za 10ak evra i hvale je, a ništa ne valja. :/

    hi-stylish.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Kaća! Da, slažem se, nije uopše ispunila moja očekivanja... :/ ♥

      Delete
  6. Čestitam na 400 čitaoca, to uopće nije mala cifra, treba je zaslužiti, a ako ju je iko zaslužio to si ti. Stvarčice koje su poručila su predivne *o*

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!