Moja ljubav prema Eurosongu

14.5.17

    Bukvalno sve bliske osobe sam posljednjih mjesec dana smarala o Eurosongu. Sinoć se konačno završio, a ja ću vam danas pisati o mojoj opsesiji ovim događajem, podijeliti moj ovogodišnji top 10 i slično.. Pa, ako ste i vi ljubitelji Eurosonga, nastavite da čitate ovaj post.. :)

    Eurosong sam pratila odmalena, ali moja prava opsesija javila se prije možda dvije godine. Kako se i sama bavim muzikom i obožavam je, ovaj festival me baš zainteresovao. Ove godine sam znala sve pjesme napamet čim su izašle na YouTube-u. Pratila sam sve događaje, skinula njihovu aplikaciju, gledala intervjue itd itd...

(Slika je preuzeta sa interneta)
   
     Što se tiče prošlogodišnje pobjednice, smatram da je bila odlična, ali da je svakako bilo boljih pjesama i pjevača. Ove godine je bilo toliko dobrih izvođača i kompozicija, da sam se prosto oduševila. Prije nego što krenem na moj top 10 (koji će se odnositi samo na one iz finala, dok ću vam na kraju ostaviti linkove pjesama za koje mislim da su nepravedno ispale iz finala, tj. nisu prošle), želim da iznesem svoje mišljenje o našem predstavniku (Crna Gora), kao i o predstavnicima susjednih država.

      Kad je u pitanju naš Slavko Kalezić, želim da kažem da se pretjerano pljuje po njemu. Izazvao je toliku dramu i toliko negativnih komentara... Kao prvo - ovim ne govorim da se meni svidjelo to što je izveo; kao drugo - to je momak koji je dao sve od sebe i koji se mjesecima trudio da nas predstavi onako kako on misli da je najbolje; i treće - ako se njemu to dopada, zašto da ne uradi to? Pjesma je po meni bila dobra, dok njegovo pjevanje i nije bilo dovoljno. Ali zašto ga pljujete toliko? Smatram da nije zaslužio. Toliko.

      Makedonija i Srbija su po meni imale predivne pjesme koje zaslužuju finale, ali izgleda da nisu svi mislili tako... Zaista mi je žao zbog toga. Hrvatska je uspjela da ode u finale sa pjesmom koja mi se manje dopada od pjesama Srbije i Makedonije, ali drago mi je da je bar neko sa Balkana ostvario taj ''uspjeh''.

(Slika je preuzeta sa interneta)
   
     Mnogi govore da Eurosong nije ono što je nekada bio, da se sve namješta, da je glupo što Australija učestvuje... Ja ipak ne mislim tako. Organizacija ovogodišnjeg Eurosonga je bila savršena, smatram da nema ništa loše u tome što i Australija učestvuje i mislim da su poeni i rezultati dovoljno fer. Možda nije uvijek tako, ali kad bolje razmislim, koliko god nisam bila zadovoljna pobjednicima shvatila sam da oni imaju nešto posebno - što drugi nemaju, i da su ipak zaslužili da se nađu na prvom mjestu.

      Malo sam se raspisala, ali evo sada moje top 10 liste (ovo su samo oni koji su ušli u finale, a ispod ću vam napisati ko je po meni još trebao da prođe a nije):


Po meni, trebali su da prođu u finale, a nisu: 


     Što se tiče ovogodišnjeg pobjednika (Portugal), htjela bih da kažem svima koji ne znaju, a pljuju ga, da je momak bolestan i čeka na operaciju srca. Iako mi nikako nije bio u favoritima, njegov nastup bio je veoma emotivan i realan i ljudi su prepoznali tu emociju. Iskreno, drago mi je što je pobijedio i nadam se da će biti dobro. Jedva čekam narednu Evroviziju u Lisabonu! :D

• • • • • • •

Baš sam se raspisala i pretpostavljam da niko neće pročitati sve, ali eto - tu vam je moje mišljenje, za sve one koji su takođe opsjednuti ovim divnim događajem.

U komentarima mi pišite vaše mišljenje o svemu i ko su bili vaši favoriti! Baš bih voljela da pročitam. :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

30 komentara

  1. I love your post! I also like Eurosong! I've been your subscriber for 1 and a half years now and you and some other bloggerxs inspired me to do my own blog! So if you would like to check it out or subscrie I will leave you link of my newest post.
    http://melaniscorner.blogspot.hr/2017/05/5-outfit-ideas.html

    ReplyDelete
  2. Nisam neki fan eurosonga, ali mi je predobro vidjeti da se netko jako uživi u neki show. Fascinantno je kako sve znaš :)

    Klaopsia - novi beauty haul, rosegal...

    ReplyDelete
  3. Ja sam također veliki ljubitelj eurosonga i da sve sam pročitala ahaha.
    Meni je favorit bio Kristian Kostov iz Bugarske. Jednostavno me oduševio, pjesma je odličan i ima premočan glas s obzirom da ima 16 godina ako se ne varam.
    Super što si odlučila da pišeš o ovome. <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo baš mi je drago! Pa i meni je on bio favorit, pjesma je savršena ♥

      Delete
  4. Super post Amina! Gledala sam samo finale Eurosonga i najbolja mi je definitivno bila Demi iz Grčke i Ilinca ft. Alex Florea iz Rumunjske, ali svaka čast svima i pobjedniku ^^
    This Is My Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Da, i Grčka je bika dobra ali opet ne u mojih top 10.. :/ ♥

      Delete
  5. Gledala sam prvi i drugi deo Evrovizije, međutim bila sam zauzeta za finale. Što se tiče naše predstavnice, mislim da je zauslužila da prođe. Ostale pesme su bile veoma dobre, međutim veoma mi je drago što je Portugalac pobedio. Zaslužio je, jer je imao stvarno jako dobru pesmu (iako je nisam slušala na uživo prenosu, slušala sam je na Jutjubu).

    ​​Novi post je na mom blogu: Study tips - Kako popraviti ocene
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda​​

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pjesma Portugala i nije bila najbolja, ali opet, drago mi je što je baš on pobijedio. Što se tiče Srbije, totalno je zaslužila da prođe.. :/ ♥

      Delete
  6. Godinama gledam Evroviziju! Ne bavim se pevanjem, ali prosto volim taj festival! :) Dobro se sećam 2007. godine, Marije i Molitve i mog pitanja mami: 'Mama, hoće ona to pobediti?' Svake godine verno bodrim naše predstavnike i radujem se svakom njihovom uspehu... Ove godine sam gledala Evroviziju, ali nepripremljena. Nisam unapred odslušala pesme i naša, srpska pesma, mi prosto nije ušla u uši, tako da se nisam preterano razočarala kada je ispala. Više žalim što se Bojana i Sanja prošle i pretprošle godine nisu plasirale malo bolje, jer su obe bile sjajne i smatram da su zaslužile mnogo više! Što se tiče pobednika, Portugalca, isprva sam se začudila što je pobedio, a posle mi je bilo drago. Nije to pesma koja brzo ulazi u uši, ali je puna emocija, a nastup je vrlo skroman, tako da je pobeda zaslužna! :) Divna ideja za post, drago mi je što si pisala o Evroviziji! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom komentaru! Totalno se slažem sa svim što si napisala.. ♥♥♥

      Delete
  7. Bas zato sto nisam gledala, tvoj post me je odusevio :) Odlicna tema i sve si lepo i detaljno napisala :) Svaka cast

    Tijanina šminkernica

    ReplyDelete
  8. I ja obozavam Eurosong! Meni je bilo malo krivo sto nije pobedio Kristian ali sada kada sam saznala da Salvador ima taj problem sa srcem iskreno puno mi je drago sto je pobedio. Predivan post!

    ReplyDelete
  9. Veoma zanimljiva i originalna tema za post. Da budem iskrena ne gledam mnogo tv, ali kada sam bila manja jako sam voljela gledati eurosong, ali se slažem s većinom, eurosong nije kao što je nekad bio, nažalost. Sve u svemu divan post
    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  10. Svako ko i malo voli muziku, voli i da cita ovakve postove. Ja sam jedna od njih, i upravo sam te zapratila. :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moja porodica nikada ne propušta Evroviziju, pa nekada se i ja njima pridružim. Predstavnica Srbije ove godine je zaista prelepo pevala. Ali, eto nema veze što ove godine nije Srbija pobedila. ❤

    Ako želiš možeš pogledati moj blog, jer sam nova:

    www.mayasadventures0606.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se da je Srbija bila odlična, ali opet mi nije bila najbolja (za pobjedu). Pogledaću :) ♥

      Delete
  13. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  14. Odličan post, drago mi je da si iznela svoje mišljenje. Ja sam iskreno jedna od tih osoba koje smatraju da Evrovizija nije više ono što je bila. Zaista je od malena gledam i uvek se radujem mesecima unapred. Sa jedne strane mi je krivo što je Portugal odneo pobedu jer je bilo mnogo lepših pesama koje više pripadaju duhu Evrovizije, a sa druge strane mi je drago jer je dečko zaista bolestan. Nastaviću da gledam Eurosong, ali opet smatram da nije baš sve uvek pravedno. Ponekad igra ulogu i politika, kao npr. u glasovanju država u finalu. ♡♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnom komentaru Mici! Evrovizija svake godine sve više mijenja pravila, i shvatam da ima nepravde, ali realno mi tu ništa ne možemo da učinimo. Što se tiče Portugala, u potpunosti se slažem sa tobom. :)

      Delete
  15. Such a great post dear and I really love music ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!