Pokušavam da shvatim...

7.5.17

    ,,Nepravde je uvijek bilo, i uvijek će je biti'', to je ono što često čujem ovih dana. Ali ne, nepravda nema nikakvog smisla i zbog toga uopšte ne bi trebala da postoji.


     Prošlog mjeseca učestvovala sam na državnom takmičenju solo pjevača. Jedva sam dočekala i dugo sam se spremala za to. Kada sam stigla u Podgoricu, primijetila sam da je u žiriju, kao i svake godine, moja bivša nastavnica. Obradovala sam se toj činjenici, ali ne i toj da su nastavnice svih takmičara u žiriju, a samo moja ne.

      Pjevala sam prva, takmičenje se završilo i mi smo pošli kućama. Cijelog dana smo iščekivali rezultate i malo se razočarali kada smo ih konačno dobili. Dugo sam gledala u sliku sa bodovima, ne vjerujući šta vidim. Dvije profesorice iz žirija dale su mi skoro maksimalan broj poena, dok su druge dvije dijelile poene između sebe. Pritom se znatno vidi razlika, a znaju se i razlozi zbog kojih se sve odigralo.


      Osvojila sam srebrnu liru (drugo mjesto), ali koliko god pokušavam da shvatim tu nepravdu, ne ide mi. Ne ide mi jer ne mogu da shvatim tu ljudsku pakost, osvetoljubivost i u šta su se pretvorila današnja takmičenja. Kako ne osjećaju krivicu? Ne razumijem zašto, kad god očekujemo previše, dobijemo najmanje? Zašto, jednostavno, svako ne dobije baš ono što zaslužuje? Svijet bi bio mnogo drugačije mjesto.

A šta vi mislite o ovome?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

15 komentara

  1. Draga skoro nisam pročitala ovakav post, stvarno si ga fantastično napisala. Žao mi je što si osvojila drugo mesto umesto prvog, ali i to je ogroman uspeh pa ti samim tim i čestitam! Nažalost uvek će biti nepravde jer život prosto nije fer i moraš da prihvatiš tu činjenicu iako znam da to nije nimalo lako. Ali potrudi se da uvek stvari sagledaš sa neke druge, pozitivnije strane i uvek iz nečeg lošeg izvuci dobro i sve će dobiti barem neki smisao. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Milice na predivnom komentaru! Znam, slažem se sa svim što si napisala, ali nepravda me stvarno boli. Trudim se da ne obraćam pažnju... ♥

      Delete
  2. Stvarno je previše nepravde na ovom svijetu. Žao mi je što nisi osvojila prvo mjesto, ali znaj da ima i nas koji nemamo pojma o pjevanju haha. Odličan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Problem u nepravdi je taj što nas stariji uče da se pomirimo s njom i prihvatimo je umesto da se borimo da je izmenimo. Problem se nikada neće rešiti sam od sebe, a ako sami nešto ne preduzmemo ne možemo očekivati da se stvari promene na bolje. Umesto da nas uče kako da se borimo svime što imamo za sebe i one koje volimo, uče nas da ćutimo i trpimo da ne bismo gore prošli.
    Ali ja smatram da bi trebalo da budeš zadovoljna svojim uspehom jer si ga stekla svojim trudom i talentom. <3


    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na predivnom komentaru, drago mi je što razumiješ moju situaciju... ♥

      Delete
  4. Mislim da ta nepravda ne treba da te boli, već sa te dodatno ojača! Prosto toga je uvek bilo i biće, tako se na neki način čeličimo. Nije uvek lako ali tako je, ko vara na duge staze on sigurno gubi, znaj da će ti se taj trud jednog dana ispaliti, sigurna sam u to. 💙 Čestitam ti na srebrnoj liri, to je velika stvar 💙!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Anđela, i na ovom komentaru i na onoj poruci! ♥

      Delete
  5. Prvo, svaka čast na drugom mestu! Nepravde su dao svačijeg života i svima se dešavaju, nažalost. Moramo da naučimo da se suočimo sa njima, i da ne damo da nas obore na zemlju. Na kraju krajeva, "život je nepravedan prema svima, što ga čini pravednim". Ne brini se, sigurna sam da ćeš na sledećem takmičenju osvojiti prvo mesto :)
    Dunja | http://beinghalcyon.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom komentaru! Zapamticu tu recenicu o nepravdi, definitivno ce mi trebati. ❤

      Delete
  6. Žao mi je zbog te nepravde. Razumem te, jer se nekada i sama nađem u toj situaciji. Nikad te nisam čula kako pevaš, ali ako to radiš toliko dobro kao što pišeš na blogu onda si sigurno trebala osvojiti prvo mesto. Nepravda vlada u celom svetu. Preporučujem ti da ne brineš mnogo oko toga, jer će biti još mnogo takmičenja, i na tim takmičenjima ćeš svima pokazati, uključujući i onima koji su ti učinili nepravdu. ♥♥♥

    ​Novi post je na mom blogu: My after schol ROUTINE
    Pratim te, pa ako do sada nisi - učlani se u moj blog: laAdda
    P.S. Ako želiš pročitaj ovaj post i pridruži se. Vidi o čemu se radi na njihovom blogu:
    world-directory-sweetmelody.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Drago mi je što me razumiješ... Hvala ti na svim predivnim riječima! ♥

      Delete
  7. Zaistase slažem, svet bi bio sjajno mesto kada ne bi bilo nepravde da tu harmoniju narušava.
    Tebi čestitam na drugom mestu, uspeh je ogroman :)

    ReplyDelete
  8. Hvala ti punoo Marso ♥

    ReplyDelete
  9. Iskreno očekivala sam malo duži post, ali mi je drago što si nam u par rečenica objasnila o čemu se ovdje radi. Ja ti čestitam i na drugom mjestu, a žao mi je što je prvo mjesto dobio neko ko nije zaslužio. Kada je u pitanju nepravda moglo bi se danima diskutovati i pokušati shvatiti ljudska psiha pakost, koju si i sama pomenula, no to je nemoguće shvatiti. U većini slučajeva može biti zbog ljubomore, zavisti, ili mržnje. Ja sam baš prije par dana doživjela ogromnu nepravdu, zapravo čitav moj razred od strane profesora koji je za takmičenje jednog učenika, odlučio da povede i druge učenike, odnosno iz svakog razreda po nekoliko učenika. Izabrani su svi razredi kojima on predaje, osim našeg, zbog čega je nastala svađa zbog nepravde prema nama kao učenicama iste škole. Uglavnom, hoću da kažem da će nepravde (nažalost) uvijek biti, a na nama je da li ćemo ju trpiti, ili pokušati spriječiti. Nadam se da te nisam smorila ovim romanom od komentara xd Drži se i ne odustaj od svojih snova ;)

    Delilah's Stories

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!