Summer NewChic Wishlist

22.5.17

     Prije par dana naišla sam na jedan predivan sajt po imenu NewChic. Nisam ranije znala za njega, i iskreno, oduševio me svojom ponudom garderobe. Već sam počela sa sastavljanjem ljetnjih wishlista i outfita, pa vam danas predstavljam i jednu wishlistu sa njihovog sajta. Nadam se da će vam se dopasti. :)

• • • • • • •


1. Majica / T-Shirt: OVDJE/HERE

Ovakvu majicu želim već duže vrijeme, a nikako da je nabavim. Imam već jednu ali je veoma duga (kao tunika) i onda ne može da se nosi uz sve.

2. Ranac / Backpack: OVDJE/HERE

Ove hologramske stvarčice su mi prekul! *---* Još nemam ništa sa tim ''printom'', ali se nadam da ću uskoro nabaviti.

3. Sandale / Sandals: OVDJE/HERE

Ne volim da nosim sandale (nemam ni jedan jedini par), ali su mi ove baš zapale za oko. Preslatke su i boja mi je vrh. :)

4. Kupaći / Swimsuit: OVDJE/HERE

Ovaj zeleni kupaći mi je presladak i posebno mi se dopada zbog donjeg dijela. Mislim da ću ga čak i poručiti. :)

5. Kupaći / Swimsuit: OVDJE/HERE

Ovaj kupaći ima i u crnoj boji i nikako da se odlučim koji mi je ljepši! Ovi bijeli detalji su preslatki, slažete li se?

6. Košulja / Shirt: OVDJE/HERE

Košulja mi je iz nekog razloga baš zapala za oko. Ovaj print mi se baš, baš svidio. Ima je i u plavoj boji, ali se meni više dopada bijela. :)

• • • • • • •

Šta vam se najviše dopada sa moje wishliste? Obavezno posjetite NewChic sajt, imaju prekul stvarčice. :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

14 komentara

  1. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  2. Divan izbor, draga. Košulja mi se posebno sviđa. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  3. Predobar post!Predobro pišeš i želim ti da nastavis ovako dobro raditi.♥
    http://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. wishlista je super :) nova sam na bloggeru i zapratila sam se,poseti i ti moj blog ako zelis ♡ http://jvncc.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Divan izbor, draga. Košulja mi se posebno sviđa. :)
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Odlican izbor :) Kosuljica je preslatka :)

    ReplyDelete
  7. Prvi puta čujem za ovaj sajt i stvarno mi se čini dobar. Ono što mi se najviše sviđa sa tvoje wishliste jest ova torba, košulja, ali i ovaj crni kupaći. Zaista su predivne stvari ❤️❤️❤️


    Marija's blog

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!