15 stvari koje morate uraditi ovog ljeta

28.6.17

       Zdravo svima! Evo me konačno - ispravan monitor, inspiracija na nivou, odmorna, spremna! Ljeto je već počelo, ali moram vam priznati da još nisam osjetila svježinu mora na svojoj koži. Sada ću konačno imati vremena za to, ali i za mnogo drugih stvari koje planiram... U ovom postu želim da vam predložim par stvari za koje smatram da svi trebamo da uradimo ovog ljeta. Nadam se da će vam se dopasti i da ćete dobiti neke zanimljive ideje. :)



• • • • • • •

1. Provedite dan u prirodi.

2. Izađite u šetnju i pješačite što više.

3. Ako ste u mogućnosti, otputujte negdje sa porodicom ili prijateljima.

4. Organizujte filmski maraton ili provedite dan gledajući seriju. Možete to raditi sami ili pozvati neko društvo. Na mom blogu uvijek ima raznih preporuka za filmove. :)

5. Isprobajte bar 3 nova recepta.


6. Pročitajte bar 3 knjige.

7. Ugasite telefon i izađite sa pravim prijateljima. 

8. Probajte nešto što niste nikada ranije!

9. Pravite sebi ljetnja osvježenja svaki dan. Mogu to biti voćni sokovi, sladoledi...

10. Upoznajte nove ljude i steknite nove prijatelje. 



11. Gledajte zalazak (ili izlazak) sunca sa najljepšeg mjesta koje pronađete. 

12. Izađite na koncert na otvorenom.

13. Probajte najluđe vožnje u luna parku, ako već niste.

14. Pretražite malo internet i pronađite nove stvari kojima ćete se posvetiti ovog ljeta. Možda nikada niste crtali, pisali pjesme, uređivali baštu, ali ko kaže da sada nije pravo vrijeme za to? Imate i više nego dovoljno slobodnog vremena...

15. Najviše vremena provodite radeći ono što volite, jer tokom školske godine i nemamo toliko vremena za te stvari, zar ne? :)



• • • • • • • 

Da li biste nešto dodali na ovu listu? Jeste li neke stvari već ispunili? Pišite mi u komentarima! :) ♥


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

20 komentara

  1. Odlične ideje! Ja bi čitavo leto provela gledajući serije i filmove :D Odličan post dala si mi još nekepredloge šta da radim ovih dana <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi jee ♥♥♥

      Delete
  2. Sjajne ideje, Amina! Moje čitavo ljeto se sastoji upravo sa jedne stavke ove liste - moj filmski i serijski maraton je tokom čitavog raspusta. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlične ideje! Definitivno ću uraditi nešto od ovoga. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Predivan post, draga. Hvala ti na idejama. I ja sam radila sličan post, i čitala sam još mnogo postova ali opet mi je dosadno tokom leta.

    Rosegal Beauty Wishlist | laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, pogledaću i tvoj post. Znam taj osjećaj. :P ♥

      Delete
  5. Sjajne ideje za zabavno leto! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Ja sam sebi napisala listu ciljeva koja je i objavljena na mom blogu, tvoje ideje su sjajne, sigurno ću neke iskoristiti. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Želim ti da ispuniš sve ciljeve! :) ♥♥

      Delete
  7. Mnogo zanimljiv post. Neke stvari od ovih sam već uradila, neke tek trebam da uradim, a neke nažalost neću imati prilike da ispunim, barem ne dok sam ovdje gdje živim, ali ko zna da neću moći na nekom putovanju. Zaista je super post i slažem se sa tobom da se ove stvari trebaju uraditi ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  8. Divne ideje, jako volim ovakve postove, uvijek ostanem bez inspiracije šta raditi na ljetnom raspustu pa se samo dosađujem, ovo će mi definitivno pomoći <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vildana, jako mi je dragooo! ♥♥

      Delete
  9. Odlične ideje nadam se da ću neke od ovih stvari uraditi, neke već jesam ;)

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  10. Super post! Ovo ljeto želim da mi bude najbolje do sada tako da ću napraviti većinu stvari s ovog popisa :D
    This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Nadam se da ćeš uspjeti! :D ♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!