3 outfita u susret ljetu (Banggood)

4.6.17

       Ljeto je ispred nas, i vrijeme je veoma toplo pa sam ja već počela sa nošenjem ljetnjih stvarčica. Danas vam donosim 3 outfita koje sam sastavila gledajući stvarčice sa Banggood sajta. Ispod svakog ćete imati linkove. Nadam se da će vam se dopasti i da ćete možda dobiti neku inspiraciju. :)

• • • • • • •

1. Casual girl

Šorc: OVDJE/HERE
Espadrile/Patike: OVDJE/HERE

• • • • • • •
2. Summer kiss


Majica: OVDJE/HERE
Šorc: OVDJE/HERE
Naočare: OVDJE/HERE
Torbica: OVDJE/HERE

• • • • • • •

3. Cherry princess

Haljina: OVDJE/HERE
Baletanke: OVDJE/HERE
Naočare: OVDJE/HERE
Torba: OVDJE/HERE

• • • • • • •

Koji vam se outfit najviše dopada? Pišite mi u komentarima. :)


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

20 komentara

  1. Sve kombinacije su mi preslatke, ali mislim d aje druga ipak moj favorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Iskreno, i moj je. xD ♥

      Delete
  2. Mnogo mi se dopadaju ''outfiti'', pogotovo ovaj drugi, nekako je u om fazonu, a ovaj treći, s haljinicom je preee *o*

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  3. Predivne stvarcice... ^_^ <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Potpuno sam odusevljena. Sva tri outfita mi se veoma dopadaju. Fenomenalno.

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana! Naravno. :) ♥

      Delete
  5. Outfiti su jako lepi, draga. Sviđa mi se kako si ih ukombinovala, a moj omiljeni je definitivno drugi. Mnogo mi se sviđa, iako ni prvi nije loš, kao ni treći. Haljinica u trećem mi se mnoooogo sviđa, ali opet drugi je bolji.
    P.S. Na mom blogu sam organizovala Q&A. Volela bih da mi postaviš pitanja.

    It's Q&A Time | laAdda​​​

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Postaviću :) ♥

      Delete
  6. Svaki outfit je lep na svoj način, ali treći je najlepši! Haljinica je predivna, a baletanke su predivne! ♥


    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se! ♥♥♥

      Delete
  7. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Divne outfit ideje <3

    ReplyDelete
  9. Predivni outfiti,treci mi se posebno dopada,najvise je u mom stilu :)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    ReplyDelete
  10. Here Are Creative Ideas For Choosing Colorful Flower Girl Dresses.britishdress mother of the bride outfits online uk reviews The sight of a cute girl strolling down the aisle will instantly warm the hearts of your wedding guests. girls are easy to shop for because they look adorable in anything. However, you should choose a girl dressbritishdress freeman's mother of the bride reviews that your family will adore. Here are some creative ideas for choosing colorful girl dresses that any family would cherish. britishdress zeila mother of bride dresses reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!