#6 Preporuke random filmova (april/maj)

6.6.17

       Zdravo svima! Kako provodite ove vrele dane? Privodite li školsku godinu kraju? Ja sam svoje obaveze uglavnom završila i sada konačno imam vremena za knjige, serije, filmove itd. Iskeno, jako mi je nedostajalo pisanje ovih preporuka za filmove, pa sam odlučila da današnji post posvetim upravo tome. Kao i do sada, neću vam spoilovati, a vi ako imate bilo kakvu preporuku za mene - ostavite u komentarima.

• • • • • • •

1. A Dog's Purpose


Odavno nisam pogledala bolji film o životinjama. Nikada nisam imala kućnog ljubimca (iako sam oduvijek željela), ali u potpunosti razumijem sve ljude koji su nekada izgubili jednog, na bilo koji način. Ako ste i vi ljubitelji životinja, pogledajte ovaj užasno zanimljiv film. :)

Žanr/Kategorija: Fantazija, Drama
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

2. Paper Towns


Imala sam želju da prvo pročitam ovu knjigu, ali me mama ipak nagovorila da sa njom odgledam film. Mislim da nije totalno ispunio moja očekivanja, ali nije ni čudo s obzirom da sam zaista očekivala previše. Jednu od glavnih uloga igra Cara, pa ako ste njen fan a niste pogledali film, bolje požurite! :)

Žanr/Kategorija: Misterija. Drama
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

3. The Amazing Spider Man 2


U januarskom postu pisala sam vam o prvom dijelu ovog filma. Mislim da je ovo jedini slučaj u kojem se meni drugi dio svidio više od prvog. Uvijek više volim prvi dio, ali ovog puta me drugi zaista oduševio. U pitanju je nastavak priče, pa ako ste gledali prvi dio, već ste upoznati sa likovima i njihovim životima. :)

Žanr/Kategorija: Akcija, Fantazija
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

4. The First Time


A sadaa nešto za sve obožavateljke Dylana O'Briena... Mislim da vam ime filma dosta govori, a s obzirom da je Dylan glavni glumac, bacite se na gledanje! :)

Žanr/Kategorija: Ljubavni, Drama
*LINK ZA GLEDANJE* 


• • • • • • •

5. Finding Dory


I dalje obožavam da pogledam neki animirani film, pa vam danas predstavljam najbolji koji sam pogledala u zadnje vrijeme - Finding Dory. Vjerovatno je većina gledala prvi dio, tj. Finding Nemo. Sjećate se Dory? Eh, sada imamo i njenu priču. Jednu veoma poučnu priču, ako mene pitate. :)

Žanr/Kategorija: Animirani
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

Jeste li gledali neki od ovih filmova? Preporučite i vi meni neki u komentarima! :) ♥

Ostali postovi:


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Divna selekcija filmova !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se ovaj kontinuitet koji imaš u pisanju preporuka za filmove :)
    Mooraću da odgledam ovaj Finding Dory.
    Neke sam gledala, kao što su The First Time, Paper Towns a za Dog's purpose me sa svih strana bombarduju.. na messengeru, uđem na sajt preko kog gledam filmove, i on prvi predlaže taj film.. Šta ću, moraću da ga odgledam uskoroooo !

    Novi post na blogu Girly world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo! Odgledaaj :) ♥

      Delete
  3. Nisam neka osoba koja voli sesti & gledati filmove,ali jednom kad mi bude dosadno,moraću pogledati ove sa liste.Moj omiljeni film je "Tri metra iznad neba",ako ga nisi pogledala,obavezno ga pogledaj.Super post. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledala sam, stvarno je dobar film. Hvala ti na komentaru! ♥

      Delete
  4. Sve sam ove filmove pogledala.Brutalni su!
    Obožavam tvoj blog i baš mi se sviđa,samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa ti puno, puno! ♥♥♥

      Delete
  5. Hvala na predlozima, pogledacu neki od njih :-) <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/06/life-is-gucci.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi na komentaru! :) ♥

      Delete
  6. Divno, Amina. Ja iskreno, nažalost, još uvek nisam završila sve svoje obaveze oko spremanja zavrśnog ispita, a tek mi predstoji i upis u srednju školu i sve ostalo.. tako da ću za serije i filmove još malo morati pričekati. Preporuke su divne, kao śto smo i navikli na tvom blogu. I nisu samo tebi nedostajale, i nama su isto, a od navedenih, gledala sam samo Paper Towns..i kao što si i sama rekla, očekivala sam više. Ljubiim te❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Želim ti svu sreću na ispitu! ♥♥♥ Hvala ti na divnom komentaru, ljubim i ja tebee! :*

      Delete
  7. Baš mi je trebao ovakav post, jer uvijek gledam filmove, a mrzim onaj osjećaj kad ne znam šta da gledam, jer sam sve one bolej filmove, već i pogledala xd Gledala sam ovaj ''Paper Towns'' i iskreno mi je nešto koliko je hvaljena i knjiga i film, mislim da ću pogledati ''Amazing Spiderman'', jer ga nisam gledala a mnogo volim SPidermana :D
    Hvala na preporukama ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!