OUTFIT | Summer Is Coming

3.6.17

       Zdravo svima! :) U posljednje vrijeme nije bilo mnogo outfit postova na mom blogu, pa sam odlučila da danas sa vama podijelim jedan - u susret ljetu. Sastoji se od prugaste majice sa Zaful sajta, šorca sa She In sajta, chokera sa Born Pretty Store sajta i patika sa Gamiss sajta (koje se baš i ne vide na ovim fotkicama ispod). Što se tiče kvaliteta, sve stvari su i bolje nego što sam očekivala. Šorc mi je definitivno omiljeni komad u ovoj kombinaciji. A vama? :) ♥

• • • • • • •








 Majica / T-Shirt: ZAFUL
Šorc / Shorts: SHE IN

• • • • • • •

Kako vam se dopada ova kombinacija? :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

27 komentara

  1. Divan outfit. Majica je baš lepa. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Kombinacija je predivna, sve si savršeno uklopila! Inače fotke su vrhunske, a ti si prelepa! ♡♡♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa puno Mici ♥♥♥

      Delete
  3. Preslatkaa! <33
    Šorc mi je stvarno top :D

    ReplyDelete
  4. Nice outfit. I'm waiting that you follow me back

    My Tester Mania Blog

    ReplyDelete
  5. Predivan post, draga. Outfit je predivan, a šorc mi se mnogo sviđa. Volela bih da vidim i patike, međutim verujem da su predivne i da se jako lepo uklapaju u kombinaciju. Majica je predivan, i definitivno je moj favorit, jer sam veliki ljubitelj prugica. Još jednom, predivan post.

    Pregled maja | laAdda​​

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puunoo! ♥♥♥

      Delete
  6. Divan post, i odličan outfit, u stilu '80.-ih i '90.-ih, što se sad baš nosi ;)

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  7. Odlicna kombinacija :)

    ReplyDelete
  8. Sladak outfit. Idealan za ljetni vikend ;) ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se :) ♥

      Delete
  9. Divan outfit draga! Majica mi se posebno sviđa i baš je letnja! Predivna si! ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  10. Presavršeno! Šorts je predivan kao i cijeli outfit! Mnogo je tumblr i baš je pogodno za ljeto!
    Jedva čekam da se vidimoo! <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Ivicee mojaa ♥♥♥♥♥

      Delete
  11. Predivan outfit... sortc mi je presladak ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Super outfit,majica je predivna.Fotke su bas lijepe!♡♡
    Posjeti moj blog ako zelis
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  13. Evening dresses beautydress short buster wedding dress reviews and evening gowns for formal wear tend to be a long length and have a dressier look and feel so that you are dressed up for whatever special occasion you attend. We also offer custom-made service, so plus size ladies just feel free to choose the style you like.beautydress whimsical plus size wedding dress reviews Here you can find the perfect dress for your evening party.beautydress vintage special occasion dresses reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!