SheIn Summer Wishlist

23.6.17

      Zdravo svima! Opet sam bila na kraćoj pauzi, ali ne svojom krivicom. Imala sam i inspiracije, i volje, ali ne i monitor na kome bih vidjela šta zapravo pišem. Naime, pokvario se i skoro nedjelju dana čekali smo njegovu popravku. Ipak, popravka je bila neuspješna pa smo kupili novi kod moje Iveee (hvala Iva spasavaš me stalno). Ajde zapratite jeee --> Iva's Special Section
      Narednih dana mi je praznik i putujem, tako da, čim se vratim, očekuju vas novi postovi. :)

• • • • • • •

      Danas sam vam pripremila ljetnju listu želja sa SheIn sajta (znate da mi je omiljeni). U posljednje vrijeme nude preeeslatke i prezanimljive stvarčice, pa pogledajte šta sam ja to odabrala. :)


1. Romper: OVDJE/HERE
2. Set: majica + šorts: OVDJE/HERE
3. Košulja: OVDJE/HERE
4. Top: OVDJE/HERE
5. Pidžama: OVDJE/HERE
6. Majica sa natpisom: OVDJE/HERE

• • • • • • •

Šta vam se najviše dopada? Pišite mi u komentarima!

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

24 komentara

  1. Košulja i top su mi vrh. Divne stvari si odabrala kao i uvijek, šta reći♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Prekrasne stvarčice si odabrala, zaljubih se u pidžamu (živim u pidžamama aahhahahah) :D


    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, i ja obožavam pidžame! ♥♥♥

      Delete
  3. Dive stvarčice si odabrala draga! Najviše mi se dopada set, majica i šorts :D

    Milica's diary

    ReplyDelete
  4. Stvari mi se jako sviđaju, no moj favorit je zadnja majica. ♥

    Misseslandy

    ReplyDelete
  5. Uh sve je savršeno! Ne mogu da izdvojim samo jednu stvar kad su sve extra! Možda je košulja nekako prevladala ali i ova majica sa natpisom i pidžama i sve!
    Nadam se da je monitor dobar <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ti Ivicee, ljubim tee ♥♥♥

      Delete
  6. Jooj divna wishlista, posebno mi se dopada ova crna majica sa zatvorenim očim, skroz cute

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  7. Jooooj, zao mi je sto ti se pokvario monitor bas onda kad si imala inspiraciju, mada nije to tako strasno jer si na kraju dobila novi (sreca u nesreci koliko ja vidim :D). Ti bas imas ukus za modu, divne si stvarcice odabrala :) Kosulja me je oborila s nogu, presavrsena je *_* Mada i pidzamica je bas slatka. Jaaaooooj koliko sam neodlucna, nisam ja bez razloga vaga u horoskopu :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnom komentaru neodlučna vagicee :D ♥

      Delete
  8. Divne stvari! Najvise mi se dopadaju majca i sorc. ♥

    https://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/srpskaverzija-serbian-version-zdravo.html -> moj novi post

    ReplyDelete
  9. Prelijepe stvari si odabrala, jako mi se sviđaju a najviše pidžama :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Super stvari, majica sa natpisom "Pustite me da spavam" se tako odnosi na mene. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Jao, hahah, i na mene! ♥

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Jooj videla sam vec ovu majicu - br. 6 i toliko je zeliiim xD Moram da je imam :D


    www.infashionchains.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!