Zaful - moje omiljeno mjesto za online kupovinu

8.6.17

     If you want to translate this article  just click on the translate option on the right side and choose your language.
        Od kada sam počela sa blogovanjem, sarađivala sam sa raznim sajtovima, ali mislim da ni jedan od njih nije imao kvalitetnije stvarčice od Zaful-a. Često ste čitali moje wishliste i haul postove koje sam sa zadovoljstvom pisala. Danas vam pišem o mom iskustvu sa naručivanjem na ovom sajtu, o nekim novostima i popustima, ali i preporukama. :)

• • • • • • •

        Naime, Zaful slavi 3. rođendan i za to vrijeme će biti mnogo popusta. Poštarina je besplatna ukoliko poručite nešto preko $30. Kupon koji pronađete na početnoj strani pruža vam mogućnost za još popusta, a postoji i par jednostavnih zadataka, koji će vam pomoći da osvojite poklon od Zaful-a. Još više o svemu tome možete saznati na njihovom sajtu (KLIK).
         Sa ovim sajtom sarađivala sam više puta, i stvari su uvijek bile visokog kvaliteta. Prvu saradnju smo sklopili prošle godine (u ovo vrijeme) i ja sam bila oduševljena. Najčešće sam naručivala kupaće kostime, torbe i gornje djelove (majice, košulje itd). Slike i opisi na sajtu uvijek su bili realni. Garderoba se nikada nije osjećala na razne mirise, kao što je to slučaj sa pojedinim sajtovima. Svaki komad odjeće koji sam naručila je u potpunosti ispunio moja očekivanja. Što se bezbjednosti tiče, toplo vam preporučujem baš ovaj sajt jer je provjeren. Cijene su pristupačne, a kvalitet - vrhunski, što je odlično, zar ne?

        Njihovo osoblje uvijek je bilo ljubazno i profesionalno, što me dodatno oduševljava. I isporuka se može pohvaliti, jer je veoma brza i jednostavna. Definitivno ne postoji ništa loše što bih mogla reći za Zaful.

         Kategorije kupaćih kostima koje bih vam ja definitivno preporučila bile bi: bralette bikini i scalloped bikini. Pored toga, definitivno i njihove torbe koje ja obožavam! Imam čak dvije sa njihovog sajta i svakodnevno ih nosim zadnjih par mjeseci.


Ovu torbu naručila sam upravo sa Zaful sajta i post o tome možete pročitati OVDJE


A prošlog ljeta naručila sam i ovaj kupaći. :)

        Uz njihov instagram profil @zaful nemoguće je da ne ispratite sve najveće modne trendove, pa ako ih već niste zapratili, preporučujem vam da to učinite odmah. Ukoliko želite da osvojite nešto besplatno sa njihovog sajta, pridružite se Z.me community i pratite događaje tamo.

OSTALI LINKOVI:
Blog: KLIK
Facebook: Zaful
Youtube: Zaful-live

• • • • • • •

Znam da je još blogerki sarađivalo sa ovim sajtom, pa bih baš voljela da pročitam i vaša iskustva u komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

21 komentara

  1. the bag is so cuuuute

    NEW TIPS POST | 10 BEAUTY PRODUCTS AT VERY LOW PRICES
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  2. Amazing bag *.* I think that zaful is great store <3
    magdelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Adoro a mala! Tem uma cor super gira e excelente para o Verao :D
    Beijinhos

    https://thathappymess.com/

    ReplyDelete
  4. Zaful obožavam, zaista imaju predobru ponudu. Torbica sa slike je prelepa. ♥

    http://www.hi-stylish.com/

    ReplyDelete
  5. Torbica je prelepa, nisam kupovala na ovom sajtu, ali sada imam želju da pogledam šta nude! ❤❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs/2017/06/vrsnjacko-nasilje.html?showComment=1496993621601#c4844661742104264306

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, ne znaš koliko mi je drago! ♥

      Delete
  6. Zaful je odlicno mesto za online kupovinu, imam par njihovih stvarcica, sto nakita, sto garderobe i priznajem odusevili su me kvalitetom.

    Ukoliko volis nakit svrati na Get Sparkly

    Get Sparkly - Jewelry Blog

    xoxo

    Sanela & Maja

    p.s. Zapratila sam te, uzvrati ukoliko ti se dopadne nas blod <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala vam puno! Posjetiću ♥

      Delete
  7. Predobar post,baš mi se sviđa!
    Samo tako nastavi ♥

    http://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Divan post, hvala ti na savjetu za online naručivanje, a i od drugih sam čula da je zaful jedan od boljih online trgovina

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Zaista jeste ♥

      Delete
  9. Sjajna torbica!! Zapratila sam te,ako zelis zaprati i ti mene
    Novi post na blogu:
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!