5 italijanskih filmova koje morate pogledati

17.7.17

Obožavam italijanski jezik od trenutka kada sam naučila prvu riječ. Ne znam da li je to zbog moje definitivno najbolje nastavnice ili savršenih udžbenika, ali ni u jednom trenutku mi nije bilo teško da bilo šta naučim. Veoma se radujem što ću naredne godine učestvovati na državnom takmičenju. Moja već pomenuta nastavnica nam je još više približila jezik puštajući nam muziku dok nešto prepisujemo na času, ili filmove kada god imamo vremena za to. Tako sam i zavoljela italijanske filmove, glumce, ali i pjevače. Pošto sam planirala da preporuke radnom filmova (7) ostavim za kraj ljeta, danas ću sa vama podijeliti 5 italijanskih filmova koje morate pogledati. :)

• • • • • • •

1. Io non ho paura (2003)



Ne plašim se. Definitivno moj omiljeni! Prvi put je prikazan 2003. godine, kada sam se ja rodila. :) Veoma realan i poučan film koji definitivno svi moraju pogledati. Kraj filma me je jako iznenadio, možda čak i razočarao jer jedino mi možemo da pogađamo šta se dalje desilo. Ne volim kad se nešto tako misteriozno završi. :D

Žanr/Kategorija: Avantura, Drama, Triler
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

2. La vita è bella (1997)



Život je lijep. Iiii evo ga, Roberto Benigni, moj omiljeni italijanski glumac! Bukvalno svaki film u kojem on glumi je savršen. Pogotovo ako mu se pridruži i njegova diiivna žena... Ne znam šta bih vam rekla o filmu, naslov govori dovoljno. Sigurno će vas nasmijati do suza, kao i naredna tri (u kojima on takođe glumi). :)

Žanr/Kategorija: Komedija/Drama
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

3. La tigre e la neve (2005)



Tigar i snijeg. Još jedan diiiivan Benignijev film koji sam zavoljela bukvalno nakon prva 2 minuta gledanja. Sigurna sam da ćete i vi. Ljubav uvijek pobjeđuje! :)

Žanr/Kategorija: Komedija, Drama, Ljubavni
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

4. Johnny Stecchino (1991)



Recite zdravo Džoniju Čačkalici! :D Lepršava priča o čačkalici koja se (ne)uspješno skriva od mafije. :) Ovaj film vas mora oraspoložiti i u najtežim trenucima!

Žanr/Kategorija: Komedija, Ljubavni
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

5. Pinocchio (2002)


Pinokio, prvi italijanski film koji sam pogledala. Gledala sam više filmova sa ovom isto temom i pričom, ali iskreno, ovaj mi se najviše dopao. Najviše me nasmijao. :D Pogledajte i vi, nećete zažaliti! :)

Žanr/Kategorija: Fantazija, Komedija

• • • • • • • 

Učite li italijanski? Gledate li italijanske filmove? Jeste li gledali neki od ovih?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

20 komentara

  1. Nisam gledala nista od ovoga, ali izgledaju stvarno zanimljivoo ❤ Definitivno su neki zavrsili na mojoj 'to watch' listi 😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam te zainteresovala ♥♥♥

      Delete
  2. Heh, nikada nisam bila ljubitelj italijanskih filmova, kao ni serija. Ne znam koji je njihov problem, ali toliko loše glumce biraju da se ja zgrozim na svaku scenu. Nisam specijalista za filmove, ali prosto volim da se uživim kada ih gledam, a onda se dogodi da osjetim svaki falš u njihovom izvođenju :/.
    No, i pored toga zainteresovala si me za dva filma pa ću im dati šansu :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ja baš volim italijanske filmove, serije nisam gledala. :/ Drago mi je da sam te za bar neke zainteresovala. Hvala ti na komentaru ♥♥

      Delete
  3. Odličan post! Od ovih, samo sam pogledala poslednji film i jakoo mi je bio zanimljiv. 2. film me je jako zainteresovao pa ću ga i uskoro pogledati :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je ♥♥

      Delete
  4. Odličan post! Filmovi stvarno djeluju jako zanimljivo, a pošto je sada ljeto i imam viška slobodnog vremena vjerujem da ću pogledati neki koji si spomenula :)
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  5. Nisam gledala nista od ovoga, jer nisam toliko pratila Italijanske filmove. Hvala na preporukama. Takodje, ako do sad nisi pratila nijednu Italijansku seriju, svakako ti preporucujem "Kapri". Koliko se secam nema puno epizoda, ali je meni licno bila mnogo zanimljiva. Odlican post!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na prijedlogu, vjerovatno ću pogledati! ♥♥♥

      Delete
  6. "La vita e bella" is my favorite:)
    Have a good day!

    ReplyDelete
  7. Dopadaju mi se preporuke.
    Obožavam italijanske i francuske filmove, imaju nešto posebno zbog čega su mi draži od američkih.
    Pogledala sam sve sem prvog na listi, a najviše su mi se svideli "Život je lep" i "Pinokio". :)

    Kathy's Delight

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da i ti voliš italijanske filmove! Obavezno pogledaj i prvi, meni je omiljeni! ♥♥♥

      Delete
  8. Ogromni sam filmofil, i to već svi znaju, ali sam tip filmofila koji gleda samo američke filmove, nekako ne volim gledati kineske, španske i slično, jer mi se ne sviđaju ti jezici, ali ipak ti hvala na preporukama, prvi me je mnogo zainteresovao

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, hvala ti na komentaru :) ♥

      Delete
  9. Mnogo volim gledati filmove! Tako da stigli su još ti filmovi koje bi volela da odgledam to kraja! Jako me zanima kakav je ovaj film o Džoniju čačkalici i pogledaću ga večeras! Baš me zanima,nesumnjam da ću se dobro ismejati! Takođe isto želim pogledati ovaj film život je lep ali nikako da stignem! Verovatno ću i njega odgledati,sve u svemu odlična lista filmova!♥
    Objavila sam novi post,ukoliko želiš možeš ga pročitati i ostaviti mi svoje mišljenje o njemu u komentaru! Lyy♥
    Link posta - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/tajna-zakon-privlacenja_18.html ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo na divnom komentaru! Nadam se da ti se dopadaju filmovi, ako si pogledala. Lyt ♥

      Delete
  10. Hello dear, I really like your blog, it is very beautiful.
    Excellent post. If you want to follow me and I'll follow you. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/relaxed-summer-styling.html

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!