Newchic Wishlist

23.7.17

Zdravo svima! Prije svega, želim svima da se zahvalim na prijavama za giveaway, kao i lijepim riječima koje ste ostavili u komentarima. Puuno vas volim sveee! ♥♥♥ Ukoliko se i dalje niste prijavili za giveaway, možete to učiniti OVDJE. :)

Za danas sam vam pripremila jednu malu listu želja sa Newchic sajta, kojim sam opsjednuta u posljednje vrijeme. Recite mi koji se komad vama najviše dopada. :D

• • • • • • • 


1. Top: OVDJE/HERE
2. Torba/Bag: OVDJE/HERE
3. Torba/Bag: OVDJE/HERE
4. Romper: OVDJE/HERE
5. Sat/Watch: OVDJE/HERE
6. Jastučnica/Pillow case: OVDJE/HERE

• • • • • • •

Šta vam se najviše dopalo sa moje wishliste? Jeste li nekada poručivali sa ovog sajta?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

22 komentara

  1. Obozavam ove bluzice gde su ramena gola, to sam rekla vec 100 puta sigurno, stvarno su prelepe!
    Jastucnica mi se jako svidja, bas je u letnjem fazonu. :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se! Hvala tu na komentaru ♥

      Delete
  2. I am so loving this post!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ReplyDelete
  3. Ajme, do sad nisam znala za ovaj sajt ali sam odusevljena stvarina, zaista su predivne. Odlican izbor.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  4. Jako lepo. Sviđa mi se tvoj izbor. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je! ♥

      Delete
  5. Prekrasne stvari,stvarno mi se svaka sviđa,odličan izbor! <3
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Beautiful items:)
    kisses:*

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se dopadaju ove torbice, pogotovo ova smeđa *o*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  8. Super stvarčice! Posebno mi se dopada romper i druga torba. *_*

    ReplyDelete
  9. The top is my favourite! And the watch too...:) it looks gorgeous :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Uh pogledala sam sve i stvarno predobro izgledaju! Najviše mi se dopada sat i prva torbica *__*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iii meni iskreno! Hvala ti ♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!