OUTFIT | Floral Princess + giveaway winner

29.7.17

Iako ih ne pravim često, zaista obožavam outfit postove! Prije par dana ja i moja Iva (Iva's Special Section) napravile smo shooting kako samo mi znamo! :) U ovom postu pokazaću vam šta sam ja nosila tog dana. Iskreno se nadam da će vam se dopasti. I naravno, na kraju posta očekujte proglašenje pobjednika prvog internacionalnog giveawaya!





























Haljina/Dress: SheIn
Torba/Bag: Zaful
Patike/Shoes: Rosegal
Sat/Watch: Dresslily
Naočare/Sunglasses: Dresslily

• • • • • • •

A sada, ono što ste dugo čekali!

Prije svega, želim svima vama puuuno da se zahvalim što ste učestvovali u ovom giveaway-u! U budućnosti ću ih praviti češće, tako da ne gubite nadu ako vi ne osvojite paketić. :)

Od 72 vas koji ste se prijavili (što je meni odlično za prvi giveaway), random.org je izabrao sljedeći broj:


Ukoliko se osoba sa brojem 65 ne javi u roku od 48h na e-mail innisall.official@gmail.com ili Instagram @aminabahovic, biram novog pobjednika.

Još jednom želim svima mnogo da se zahvalim, i naravno, da čestitam pobjedniku! Obećavam vam još sličnih, čak i boljih darivanja. ♥

• • • • • • •

Dopada li vam se moj outfit? :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

71 komentara

  1. Prelepa si :) Fotke su topp!!
    Fashion Lover

    ReplyDelete
  2. Haljinica je prelepa!
    Bas je u letnjem stilu. :)
    Fotografije su divne i kvalitetne, posebno ove pored mora!

    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Sviđa mi se outfit,posebno slike i sve kako si divno ukombinovala.Trebala bi outfit postove češće raditi definitivno!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Belma, hoću! ♥♥♥

      Delete
  4. Haljinica ti prelepo stoji ! I ja često baš ne radim outfit postove , mada spremam 2 nova :) , ajde bani mail ili insta da ti kažem gde sam uzela Bahov obeleživač :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, jedva čekam da vidim tvoje outfite! Evoo iskočila sam ♥♥

      Delete
  5. Haljina je preslatka i fotke su stvarno divnee ❤
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Woow! Odličan outfit! Baš je u summer vibes stilu, prekrasno *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  7. Outfit je savršen. Ta divna cvjetna haljinica ti prelijepo stoji. Sve što si obukla mi se mnogo sviđa, a pogotovo ta haljinica sa, itekako modernim, printom ruža.

    Čestitam pobjedniku giveaway-a :)

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! ♥♥♥♥

      Delete
  8. Mislim da ti je ovo jedan od najboljih outfit postova! Oduševljena sam fotkama, a outfit je prosto savršen kao i ti draga. ♡ Inače čestitam pobednici darivanja!

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milice! Znači mi! ♥♥♥

      Delete
  9. Slike su božanstvene. Haljinica ti preslatko stoji i sami print mi se jako sviđa! :D ♥

    Laylva

    ReplyDelete
  10. Wow, predobar outfit!! Jako ti lepo stoji haljina.
    Slike su prelepe, svaka cast fotografu! Prelepa si mi. 😍❤️❤️❤️

    Cestitam pobedniku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Miljanice ♥♥♥

      Delete
  11. Predobar outfit i predobre slike uf 😍 Svida mi se tvoj blog, jako!


    Zapratila sam te
    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Predivna si! Fotografije su divne, a haljina savršena! Zavidim vam što živite tu gde ima toliko prelepih mesta za fotkanje! :D <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anjice! Ja i Iva smo stalno u potrazi za novim mjestima u gradu, kopamo i kopamo dok ne nađemo. :D ♥♥♥

      Delete
  13. Wow odlične fotografije i outfit naravno. Fascinirana sam kako uvijek pronađeš odličnu lokaciju za fotkanje, ali ni ne sumnjam kada živiš na moru *o*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  14. Haljinica je preedivna, imam slican kombinezon crne boje i obozavam ga. Uh sta bih ja dala da zivim blizu mora, to je raj za oci. *.*

    Novi post: Kako dobiti savršen ten tokom leta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Stvarno jeste.. ♥♥

      Delete
  15. Pre svega prvo što sam pomislila jeste kako ti samo odlično stoji outfit!Zaista prelepo izgledaš! Haljina ne da je preslatka,nego onako prava za leto.
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html ♥

    ReplyDelete
  16. Predivan post draga, prelepa si zaista ☺💙! Čestitam pobednici 💙!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, dragaa ♥♥♥

      Delete
  17. Zaista prelepa ljetna haljina! Divno ti stoji :) xx Maja
    Maja's Muffin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Majo! ♥♥♥

      Delete
  18. Fotografije su zaista predivne, a i haljinica ♥♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Teodora, drago mi je da ti se dopadaju. ♥♥♥

      Delete
  19. Sjajan outfit,haljinica mi se bas dopada!

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Haljinica je stvarno predivna!
    Nažalost, nisam stigla sa se prijavim za giveaway, ali sledećeg puta obavezno ću učestvovati! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marso! Nema veze, nadam se da će novi giveaway izaći uskoro! :) ♥

      Delete
  21. Your outfit photos look AMAZING!
    Have an awesome day!
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! ♥♥♥

      Delete
  22. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Outfit je prelep, a slike fantastične. Oduševljena sam! :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga! ♥♥

      Delete
  24. Sjajan aurfot draga Amina, slike su brilijantne, sve bolje i bolje iz posta u post, odusevljavas me. Inace cestitala bih dobitnici givaveja, prava je srecnica.
    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
  25. Super post! Outfit je predivan kao i slikice ! <3 <3 <3 Čestitam pobjednici giveawaya!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  26. Outfit je super, a slike su takodje odlične! 💕💕💕


    https://aandymm.blogspot.rs/2017/07/od-srca-srcu.html#comment-form

    ReplyDelete
  27. Čestitam pobedniku!
    Ova haljina je predivna, sa patikama odlično stoji. *_*

    Kathy's delight

    ReplyDelete
  28. Haljina je ful slatka i ful ti lijepo stoji. Sat mi je isto predivan. Čestitam pobjednici! Predivan outfit!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  29. Lovely outfit and beautiful background. You are looking great.
    I am following you, follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Haljina je odlična! Preslatka si♥


    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  31. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  32. Predivan outfit. Mnogo mi se dopada haljinica i super ti stoji. Vidila sam slike na instagramu i očekivala sam da bi mogla objaviti outfit post i to mi je mnogo drago. Također, čestitam pobjedniku od srca ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  33. Zaista si predivna i smatram da bi trebala češće raditi outfite.
    Čestitke pobjednici i nadam se da će uživati u svojoj nagradici!
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, dragaa! ♥♥♥

      Delete
  34. Great photos! I like your dresss :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. So viele Kleider jadegowns abendkleider sale lang reviews warten auf Ihre Option, wenn Sie eine schöne Dame sein wollen, bitte wählen Sie uns

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!