PLL tag 2

9.7.17


Zdravo svima! :) Ne znam koliko fanova Pretty Little Liars serije zapravo prati ovaj blog, ali imala sam veliku želju da nakon odgledane posljednje epizode odgovorim na pitanja u malo drugačijem PLL tagu. Već sam radila jedan tag, kada sam bila na četvrtoj sezoni, i moje odgovore na postavljena pitanja možete pročitati OVDJE. Sada se dosta toga promijenilo, serija se završila i ja sam spremna da odgovaram na nova pitanja. Ukoliko niste završili seriju i ne želite spoilere, preporučujem da preskočite ovaj post. Ja ću se svakako truditi da što manje spoilujem. :)

 • • • • • • •

1. Ko ti je omiljena lažljivica?
- Spencer, bila i ostala! Smatram da je čak i najbitniji lik u seriji, pogotovo zbog posljednje epizode. :)


2. Omiljeni par?
- Spoby, naravnoo.. Smatram da zaslužuju bolju priču u posljednjoj epizodi, ali ajde...


3. Omiljena epizoda?
- Pa ima ih više stvarno i sada se ne mogu svih sjetiti, ali hajde neka bude ova posljednja, ipak je najduža hahahah :D



4. Omiljena ''A'' poruka?
Bitch can't see you, but I do. Tonight's the night I kill you.



5. Da li voliš to što je Cece bila ''A''?
- Nemam neko posebno mišljenje o tome, ali realno, nikad mi nije izgledala kao neko ko je sposoban da bude ''A''.



6. Željela sam da ''A'' bude ... ?
- Noel ili Jenna.



7. Mislila sam da je novi veliki negativac ... ?
- Yvonne ili Mary Drake.


8. Mislila sam da će se iz mrtvih vratiti ... ?
- Gđa D. Realno, dok nismo saznali za Mary Drake, mislim da smo svi mislili da se Jessica vratila iz mrtvih ili nešto u tom fazonu. xD


9. Mislila sam da bliznakinju ima ... ?
- Aria, zbog onih posljednjih 10 epizoda. Nikad nisam mislila da je teorija o Spencerinoj bliznakinji zapravo tačna. :P



10. Omiljena scena iz posljednje epizode?
- Definitivno posljednja scena sa onim djevojkama, sva sam se naježila gledajući.

11. Mišljenje o cijeloj seriji?
- Definitivno najbolja serija koju sam do sada gledala. Dosta toga je ostalo nerazjašnjeno, ali mi tu realno ne možemo ništa da promijenimo.. Nisam baš sigurna da lije to namjerno ili slučajno tako, šta vi mislite?


• • • • • • •

Inače, za sve velike fanove koji možda nisu znali ovo - postoji spin-off tj. kratka serija od 10 epizoda po imenu Ravenswood. Ne znam da li se sjećate kada je Caleb otišao u taj grad sa jednom djevojkom i pronašao njihove grobove, ali u seriji nikada nisu prikazali šta se zapravo desilo? Ako vas i dalje zanima, seriju možete pogledati OVDJE.

Ovaj tag može uraditi ko god želi, baš bih voljela da pročitam vaše odgovore na ista pitanja!

Jeste li gledali ovu seriju? Kakav je utisak ona ostavila na vas? Pišite mi u komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

11 komentara

  1. Super post! Inače ne gledam PLL, ali sada preko ljeta kada imam puno više slobodnog vremena sigurna sam da ću početi gledati seriju jer bukvalno svi govore da je zaista odlična *-*
    This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Počni, obavezno! ♥♥

      Delete
  2. Super post! Gledala sam 1. sezonu PLLa ali sam odustala, ne znam točno iz kojeg razloga... Možda jednog dana odlučim ju pogledati. ♥
    btw. posjeti moj blog ako imaš vremena! ♥
    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno nastavi da gledaš, presavršena je! *---*

      Delete
  3. Odličan post! Odgledala sam celu seriju i poslednja me je šokirala. I zbog Alex, a i zbog poslednje scene.

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Ovo je serija uz koju sam rasla i pri srcu mi je uvijek bila, ali i ostala poslije svega. Mnogo toga ima što nije objašnjeno, ali ne znam zvog čega. Za tu drugu seriju sam čula i razmišljam da li će biti druga sezona jer sam negdje pročitala da hoće, pa iskreno nisam sigurna ❤❤❤

    Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Odlicno uradjen tag! Ja sam PLL pocela jos od kad, ali je nisam zavrsila zbog skole. Razmisljam da je pocnem ponovo gledati. Za ovu spin of seriju prvi put cujem, ali deluje zanimljivo.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Meni je baš bilo krivo što je kraj, ali nisam baš bila fascinirana zadnjom epizodom. Međutim, bar smo saznali ko je AD. ♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
  7. Ja sam stigla do treće sezone i do sad sam oduševljena serijom. Omiljeni parovi su mi Haleb i Ezria. Odlično si odgovorila na pitanja! Ja kad završim seriju napisaću neko moje mišljenje o njoj na mom blogu ili uraditi ovaj tag. Super post! <3

    ReplyDelete
  8. Joj i ja sam se najezila na zadnju scenu, onih djevojcica. Bas je creepy kad nakon toliko godina shvatimo da ce se vjerovatno sve ponoviti. Btw i ja sma sumnjala na Mary xd Odlican tag

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!