Summer Room Decor

1.7.17

        
       Zdravo svima! Kako ste ovih dana? Jeste li već počeli sa ljetnjim sređivanjem sobe? Ukoliko nemate ideja, ja vam u današnjem postu donosim par svojih za koje se nadam da će vas inspirisati da tako nešto napravite i u svojoj sobi. Uživajteee! ♥

• • • • • • •

1. Jastuci  (+ cvijeće i gomilica s knjigama na stočiću)


       Ovog ljeta (primijetićete i sami čitajući post) sam akcenat stavila na zlatnu boju kojom sam opsjednuta u posljednje vrijeme. Ove jastučnice su mi bile prekul i jednostavno sam ih morala kupiti kada sam ih vidjela na Banggood sajtu. Izgledaju preslatko i mislim da se skoro svima može uklopiti uz sobu. Pored toga, na noćnom stočiću stavila sam gomilicu knjiga sa ogledalom na vrhu, kao i buket cvijeća. I ova roza čaša (ja je zovem čaša ali je zapravo saksija) odlična je za organizovanje četkica za šminkanje ili kosu. Takođe, na stočiću se nalaze planer i mirišljava svijeća (vanila, ako se pitate). Zid iza je ispunjen posterima, par puta sam vam ga pokazivala na bloggersbalkan snapchatu. :) 

- Siva jastučnica je kupljena u Cungu&Co.
- Cvijeće možete pronaći u svakoj cvjećari, a ako želite vještačko preporučujem kinesku radnju.
- Rozu čašicu (saksiju) takođe možete pronaći kod kineza, ali i u Pop Art-u, koji je nekada postojao u mom gradu.
- Bijele jastučnice sa zlatnim detaljima možete kupiti OVDJE.






• • • • • • • 

2. Kutijica za nakit (mini DIY)

Dugo mi je trebala obična providna kutijica za nakit sa pregradama kako bih se bolje organizovala. Kupila sam jednu ali sam odlučila da je ukrasim vrlo jednostavno, kako bi izgledala ljepše. U nastavku pogledajte šta sam zapravo uradila. 


Potrebni su vam samo providna kutijica i washi trake.


Ja sam uzela washi traku i jednostavno je zalijepila preko kako bi izgledalo ljepše i više u nekom ''summer stilu''.


Kao što vidite, pregrade možete da proširite po potrebi ukoliko stvar ne može da vam stane. Samo izbacujete ove male plastične djelove, vrlo je jednostavno i praktično.


Ja sam u moju ubacila sve chokere koje imam, i sada mi je mnogo lakše da se snađem. Vi možete ubaciti bilo šta, ne morate samo nakit. :D

Kasnije sam posudicu stavila na sto i izgleda prekul. :)

Washi trake možete pronaći na Born Pretty Store sajtu.
Običnu providnu kutijicu sa pregradama možete kupiti OVDJE.

• • • • • • •

3. DIY ukras sa vašim fotografijama


Za ovaj DIY su vam potrebne:
- vaše fotografije u A7 formatu (ja sam uzela 3 fotkice; možete i veći format ukoliko želite)
- citat ''collect beautiful moments'' na bijelom papiru (takođe možete mijenjati po želji)
- konac (ne mora bijeli, ali mislim da najljepše izgleda)
- washi traka ili obična lepljiva traka
- makaze
- parče kartona ili papira (ja sam ovaj zlatni kupila u običnoj knjižari, na komad)

Sve što je potrebno da uradite je da koncem povežete parče kartona sa slikama tako da izgleda kao da vise. Poređajte ih po želji i na dno stavite citat. Možda vam bude jasnije kada pogledate sliku ispod:


Ovo na samom vrhu je karton, u sredini su slike a na dnu citat. Kada sve povežete potrebno je da samo taj karton zalijepite za zid ili iznad stola na drvenoj površini (kao ja).


       Nadam se da ste shvatili način izrade ovog DIY-a. Vi možete uzeti više fotografija, drugu boju kartona (ja sam uzela zlatnu da mi se slaže uz ostatak stvarčica), drugi citat... Sve po vašoj želji. Nadam se da vam se sama ideja dopada. :)

• • • • • • •

Jesu li vam se dopale moje ideje? Koja vam se najviše dopada? Pišite mi u komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

56 komentara

  1. Lijepo uređeno i usklađeno. :) Sa nekoliko jednostavnih i ličnih detalja prostor je uređen po svom ukusu.

    ReplyDelete
  2. Predobar post, soba ti izgleda jako lijepo. Super su mi ove jastučnice!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Divan post, soba ti izgleda preslatko i skroz u tumblr fazonu! Sve ideje za dekoraciju mi se jako dopadaju i fotke su prelepe! :)

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopadaju ove ideje. Soba ti je divna i ove jastučnice su savršene, planiram da ih kupim. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anjice! Stvarno presavršeno izgledaju! :D ♥

      Delete
  5. Divne ideje! Imaš prelepu sobu. Sve što si predložila je tako tumblr i ovi jastuci su *-*
    P.S. Ian i Paul dominiraju! :D

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivaa! Pa naravno da dominiraju xD ♥♥

      Delete
  6. Moram primijetiti da imaš predivnu sobu i da se je divno uredila (posebno krevet) ovo su odlične ideje. Poželjela sam i sama uraditi neki diy, možda me baš ovo inspiriše :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  7. Predivne ideje! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Very nice selección! Thanks for sharing! 👌👌👌

    ReplyDelete
  9. Prekul post! Još uvek nisam sređivala sobu, ali pomoću ovih ideja koje si nam prelepo opisala definitivno planiram da je još sutra uredim! Fenomenalne ideje, a jastučići su prelepi i moram ih nabaviti! Takođe mi se i ovaj DIY mnogo dopada i izgleda veoma kul. ❤❤


    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno Kristina! ♥♥♥

      Delete
  10. Ovi bijeli jastuci su mi preeeslatki. A tvoja soba izgleda divno!!

    Samo perje

    ReplyDelete
  11. Odlican post!

    Mihaailo | mihaailo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super ideje. Prva mi se najviše dopada, jastuci su prelepi! *_*

    / Kathy's delight Instagram / Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Katarina! ♥♥♥

      Delete
  13. Jako le post, draga. Zaista si se potrudila oko ovoga. Volela bih da nekad napišeš post na temu Room tour, jer verujem da će biti veoma zanimljivo.

    laAdda | Pregled juna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga, razmisliću o tvom prijedlogu. ♥♥♥

      Delete
  14. Woow! Zaista imaš odlične ideje za dekoriranje sobe, stvarno sve je preljepo ^^
    This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuunoo! ♥♥♥

      Delete
  15. Soba ti je divna ! Veselim se sljedećoj objavi !
    https://hisandherway.blogspot.ba/ - starting soon <3

    ReplyDelete
  16. Predivan post! Najviše mi se sviđa treća ideja i definitivno ću je iskoristiti! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anastasija, drago mi je! :) ♥

      Delete
  17. Ovo je prelepo! Mnogo mi se sviđaju jastuci, i moji su u zlatnim tonovima, ali ovi tvoji su mi baš spešl :) Sve ideje su odlične, mogu baš lepo da osveže sobu <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anjice! ♥♥♥

      Delete
  18. Jako mi se sviđaju ideje za sobu. Stiglo je leto a samim tim i novije ideje za room decor. Najviše mi se nekako svidela ova ideja sa slikama. Moram je isprobati uskoro.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim blogovanjem,da ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada. Pogledaću ♥

      Delete
  19. Koliki je užitak bio čitati ovaj post i gledati fotografije tvoje predivne sobe. DIY ideje su divne, a i sviđa mi se tvoj izbor knjiga na stolčiću. :D

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  20. Mnogo mi se sviđa ovaj kutak u tvojoj sobi i tumblr je, jastučnice su predivne! Također jako originalne ideje za dekoraciju sobe :) Sjajan post ♥


    Laylva

    ReplyDelete
  21. Beautiful home inspirations:)
    Have nice day!

    ReplyDelete
  22. Odlican post, sve je jako lepo opisano, prelepa dekoracija! <3

    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Fenomenalan post!Slike su kao i uvek savršene!Diy-ovi su divni,kao i sama dekoracija!Takođe sam opsednuta zlatnom!Koliko je ovaj kutak tumblr!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  24. Post je odlican, slike mi se previse svidjaju! Hvala ti na divnim idejama jer ja planiram vec dugo kako da sredim sobu! :)


    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na divnom komentaru! ♥

      Delete
  25. Super si sve uredila, soba ti je divna. ♥
    My Beauty Empire

    ReplyDelete
  26. Vampirski dnevnii dominiraju ♥
    Mnogo mi se sviđaju ove jastučnice, takođe sam ospednuta zlatnom bojom :)

    Teodora's small world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Teodoraa! ♥♥♥

      Delete
  27. Awesome decoration! It must go to pinterest! :)
    I love your pillows! :)
    I'm following your blog now, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you soooo much! ♥♥♥

      Delete
  28. Krevet ti je preeedivan jako mi se sviđa.♥
    Zapratila sam te, može uzvrat?♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!