Suoči se sa svojim strahovima

19.7.17

Strahovi su nešto što nas prati tokom cijelog života. Dobro je imati strah kada su neke stvari u pitanju, ali obično nas ti strahovi oslabe, učine nesigurnima, tužnima... Danas sam odlučila da sa vama podijelim lekciju koju sam naučila zahvaljujući protekle 2 godine mog života.


Postoji više vrsta strahova. Prije 4 godine sam krenula na časove solo pjevanja, koje pohađam i dan danas. U početku sam imala oooogromnu tremu pred nastupima koje su gledale 3, 10 ili stotine osoba. Ali rekla sam sebi da ja to mogu, da znam to dobro da otpjevam i da će ljudi imati pozitivne reakcije. I bila sam u pravu. Osim toga, uvijek sam imala strah od nastupa pred porodicom i bližim prijateljima. Od kada sam to zapravo shvatila, mama, tata i ostala rodbina je sve češće dolazila da me podrži. Suočila sam se sa tim. Pjevala sam i nisam obraćala pažnju na njih. Više nemam strah. Ne plašim se tuđih reakcija. 4 godine solo pjevanja mi je jako pomoglo da izgradim svoje samopouzdanje. Trema za mene više ne postoji, kada sam sigurna u sebe.

Ranije su u naš luna park dolazile razne vožnje od kojih se meni prevrtalo u stomaku samo posmatrajući ih. Uvijek sam bila kukavica. Ove godine se pojavila neka nova sprava koja mi je izgledala jaaako strašno. Ali stala sam ispred nje, stisla zube i kroz njih promrmljala drugarici ''Mogu ja ovo, nije me strah''. Kada se vožnja završila nisam mogla biti srećnija i ispunjenija.


Prije možda 2 godine, pojavio se moj strah od mora. Definitivno sam gledala previše filmova i emisija o morskim životinjama i svemu ostalom što zapravo more čini. Prošle godine sam bila baš preplašena i rijetko sam odlazila u dubinu da se kupam, pogotovo ako je voda čistija i mogu da vidim kamenje, morsku travu ili čak male ribice na dnu. Prije par dana mogli ste pročitati post o mom odlasku na Kraljičinu plažu. Nikad u životu nisam vidjela čistiju vodu. Dno se u dubini sasvim dobro vidjelo. I iskoristila sam tu priliku. Rekla sam sebi ''Ne plašim se više'', otišla u dubinu i uživala plivajući u toj čistoj i mirnoj vodi. Moram vam priznati da moj strah nije u potpunosti nestao, ali radim na tome svakodnevno i sigurna sam da će mi biti lakše.

Ovo je samo par strahova koje sam uspjela da prevaziđem i zbog toga se osjećam fenomenalno. Postoji još dosta toga, ali bi bilo previše za jedan post. Poenta svega je: ne dozvolite da vas strahovi oslabe ili promijene. Kakav god vaš strah bio, suočite se sa njim jer ćete se osjećati mnogo bolje kad shvatite da ste ga zapravo prevazišli. Ne morate da žurite, ali vam ipak savjetujem da što prije poradite na tome. Možete vi sve! I nema straha! :D

Rezultat slika za divider

,,Znam da su strahovi deo mog života i možda to mogu promeniti s vremenom, ali zasad hoću da živim punim plućima. Ti strahovi me muče, ali nisam osoba koja će im podleći.'' - Zoi Sag, Onlajn devojka

Rezultat slika za divider


Šta vi mislite o ovome?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

37 komentara

  1. Imam velik strah od bolesti, ali uz to imam i napadaje panike. Teško je, ali moraš nastaviti dalje.
    Super napisano!

    Tea time - Klonovi: moonstears

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Upravo tako! Ako želiš da razgovaraš sa nekim, tu sam. ♥

      Delete
  2. Uh, imam i ja punooo puno strahova, al se bogami ni ne suocavam s njima, iako bi trebala, znam.. al eto.. STRAH ME HAHA

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moraš Megi! Ti si inspiracija svima nama, znaš i sama ♥♥

      Delete
  3. Slažem se sa tobom, strahovi su tu da nas oslabe ali i daju motivaciju da krenemo još jače i gurnemo sebe u novi svet...
    Ja iskreno nikada ne bih dozvolila da me bilo kakav strah remeti u ostvarivanju mojih ciljeva, ali isto tako znam da ima osoba koji imaju ozbiljne probleme sa panicnim napadima i samim strahovima, tako da zaista mislim da će im tvoja iskustva i saveti pomoći :)
    Odlično si sve napisala <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! I ja se nadam ♥♥♥

      Delete
  4. Odličan post! Motivacija je bitna ;)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi je drago što si sa nama podjelila svoje strahove jer i svako od nas ima i bori se sa njima, a pored toga, vidim koliko želiš da nam se približiš, pa mi je još milije. Nadam se da ćeš i ostale prevazići ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  6. Fenomenalan post. Moram priznati da sam razmišljala mnogo o svojim strahovima, dok sam čitala, ali ni jedan mi nije padao na pamete. Nepoznato me uvijek uzbuđivalo i izazivalo ogroman adrenalin. Ali na kraju sam se sjetila mog najvećeg straha, a to je odkazak na porod. Još od osnovne škole, kako smo učili o porodu, ja imam strah i nikako da me prođe :/
    Želim ti lijep dan, draga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš uspjeti da prevaziđeš svoj strah. Zahvaljujem i želim i tebi lijep ostatak dana! :) ♥

      Delete
  7. Vrlo originalan post. Sviđa mi se jer si podijelila sa nama neke svoje strahove koje si prebrodila. Svaka čast na tome. Imala sam mnogo strahova, ali priznajem prevazišla sam ih. I ponosna sam na tome. Radim na sebi po tom pitanju. Ali naravno, ostali su još neki za koje mislim da su dugotrajni .. Ljubim te, super post♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Sofija! Nadam se da ćeš i ostale strahove prevazići, držim ti palčeve! ♥♥♥

      Delete
  8. Ja sam pre imala veliki strah kada sam nastupala u horu nisam mogla jer sam se plašila kao šta će reći ti iz razreda i zapravo sam ga na kraju pobedila. Shvatila sam da nema potrebe toga da se plašim i da zapravo nije bitno šta drugi misle već kakvo mišljenje mi imamo o nama.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala! Ukoliko želiš možeš mi napisati tvoje mišljenje o postu! Hvala♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/svi-smo-mi-roeni-pod-zvezdom-padalicom.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što si uspjela da prevaziđeš strah. Samo naprijed! Pogledaću post ♥♥♥

      Delete
  9. Odličan post. Ja mislim da svi imamo neke strahove i da je to ono što nas zapravo čini ljudima. Naravno ima tih ekstremnih, pomalo pretjeranih i glupih strahova i fobija, no uz trud i rad na sebi najbolje se suočiti sa strahom, te ga na taj način pobijediti ;)

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se! ♥♥

      Delete
  10. Sjajan post, draga. Želim da se oslobodim straha od visine i radim na tome. Pre možda mesečak dana je dolazio luna park u Požegu, tako da smo rođaka i ja otišle tamo da vidimo šta ima i jedino što mi je privuklo pažnju bila je velika ''vrteška'' gde sam silno želela da idem, ali sam se plašila visine (jer je išla visoko i bacala sedišta jako u stranu). Tada sam odlučila da ipak odem na to, onako bez razmišljanja o tome kakav je pogled od gore, rizika da ispadnem iz sedišta ili o osećaju nesigurnosti na toj spravi. I bilo je FANTASTIČNO! Drago mi je da sam počela da prevazilazim svoj strah, jer će me sigurno sprečavati u mnogim zabavnim stvarima ako ostane u meni. Isto je bilo i za zubara (lol, ko je onoj što je menjala mog zubara dao da radi onako nadrndana?) i vremenom i to prevazilazim. Samoo, mislim da nikad neću prevazići strah od insekata, užasavam se na njih! :d♥

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što si uspjela da prevaziđeš svoj strah! I ja imam fobiju od raznih buba, mezim ih prosto. Želim ti da i druge strahove sa lakoćom prevaziđeš! ♥♥♥

      Delete
  11. Sjajan post! Hvala ti što si s nama podjelila svoja iskustva! Ja iskreno nemam nekakav stalni strah,ali naravno da se tu i tamo javi strah od bolesti ili nečega takvoga,ali u konačnici svakako mislim da je bitno boriti se protiv svojih trahova!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Sjajan post Amina! Zaista mi je drago da si svim tvojim čitateljima otkrila koji su to strahovi i dala nam super motivaciju da prebrodimo i mi sami svoje strahove *-*
    This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je ako je tako. ♥♥♥

      Delete
  13. Sjajan post.Dosta svojih strahova sam prevazišla, ali imam ih još par kojih želim što pre da se oslobodim.❤❤
    http://jovannaworld.blogspot.com/2017/07/top-5-quotes.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, nadam se da ćeš što prije! ♥♥♥

      Delete
  14. Sjajan post, drago mi je sto si prevazisla strahove :-) <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

    ReplyDelete
  15. Odlična tema, drago mi je da si prevazišla neke strahove! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  16. Odličan post! Toliko si lepo to napisala. Ja sam prvi put imala tremu kada sam imala prvo solo takmičenje u plesu, ali sam kasnije to prebrodila. Verujem da si mnogima pomogla! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo, hvala ti puno! Nadam se da jesam ♥♥♥

      Delete
  17. Baš mi je drago zbog tebe, ti si jedna jako hrabra djevojka! Inače se užasno bojim visine pa me većina vožnji u zabavnim parkovima jednostavno prestravljuje i nikako ne mogu da prijeđem preko toga. No prema ovom što si napisala, kad se odlučiš isprobati nije toliko strašno. Vjerujem da sam dosta toga sama preuveličala. Dosta mi je pomoglo ovo, hvala ti!
    Želiš li da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Drago mi je ako ti je ovaj post bar malo pomogao ♥♥♥

      Delete
  18. Svi mi imamo strahove, i moramo se suočiti sa njima. Nikada ne smijemo dopustiti da nam strah nadjača želju za nečim. Odlično napisan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se! Hvala ti! ♥♥

      Delete
  19. Beautiful girl, do you want in a magnificent occasion glorious bloom you do? beautydress stunning evening gowns online reviews Here dress is customized for each aspect are excellent, the dress is very elegant and beautiful, you meet do not miss it.beautydress evening dresses at woolworths reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!