Sweatshirt Pink | Rosegal

15.7.17

Zdravo svima! Iako je ljeto, desi se da je prohladno uveče, a pošto sam ja ljubitelj dužih rukava, volim da obučem i neki džemperčić, košuljicu ili duks (u ovom postu sweatshirt pink sa Rosegal sajta). (Takođe, preporučila bih vam odjeljak chevron maxi dress, mnogo mi se dopadaju njihove haljine.) Ako je vama ipak previše vruće, sigurna sam da će vam garderoba iz ovog posta zatrebati kada počne škola. Ja obožavam rozu boju u posljednje vrijeme! Zato su za mene rozi duksevi pun pogodak! Kako se vama dopadaju?

• • • • • • •


1. KLIK  - Za sve koje obožavaju Drake-a kao ja. Razmišljam da ozbiljno poručim ovaj! :)
2. KLIK  - Ovaj je nešto kao plus size, mislim da bi izgledao jaaaaako kul na svakome.
3. KLIK  - Je li joj ovo proteza na donjoj vilici? Definitivno moj duks hehe! Obožavam crop topove u posljednje vrijeme. :D
4. KLIK  - Još jedan crop top! Mnogo mi se dopadaju sličice i natpis, preslatko!

Koji se vama najviše dopada?

Preporučujem vam da obavezno pogledate Rosegal Deals Zone, uvijek se može pronaći nešto po nižoj cijeni! Osim toga, za vas imam i iznenađenje, a to je kod sa 10% popusta! Nadam se da ćete ga dobro iskoristiti. :)

You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN


• • • • • • • 

Volite li dukseve? Kako vam se dopadaju ovi u rozoj boji?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

25 komentara

  1. Baš mi se dopada tvoj izbor, sve dukserice su preslatke ali poslednja mi je definitivno omiljena! Odlična lista želja. ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Milice! ♥♥♥

      Delete
  2. great post!
    lovley pink <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. Wow! Zaista su predivni duksevi, ne znam koji mi je ljepši *-* Svakako odličan izbor♥
    This is my life♥

    ReplyDelete
  4. Divna wishlista, draga! I ja u poslednje vreme obožavam rozu boju i pocela sam da kupujem u toj boji stvarcice, ovi duksevi su mi savrseni!❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  5. Odliča post! Drake hoodie slays! Sve stvari su super! Ja obožavam Rosegal takođe.

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drake hoodie je savršenstvo! Hvala Ivaa ♥♥♥

      Delete
  6. Moram ti reći da se i meni u poslednje vreme više dopadaju pink stvari nego sve druge boje zajedno. Svaka bluzica je preslatka i ja bih ih više nosila u školi prve dve, dok jeste da obožavam crop topove, ali mi ne idu baš za školu. Možda uz visokostrukirane farmerice?

    teen-scorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju! Pa da, farmerke sa visokim strukom su odlične uz ovakve crop topove :) ♥

      Delete
  7. Meni su iskreno sve stvarčice odnosno duksevi koje si navela u postu preslatki! Naročito mi se sviđa ovaj poslednji,mnogo mi je lep baš bi volela da ga imam!
    Stigao je novi post,volela bih kada bi ga pročitala i naravno komentarisala ako želiš!Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-doci-do-pozitivnog-razmisljanja.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru, pogledaću ♥

      Delete
  8. Odličan izbor dukseva! Najviše mi se sviđaju prva 2, ali ni ostali nisu loši :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Predivan post draga,samo tako nastavi,odlična si ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Drugi duks mi je super, čak bi se tokom ljeta, navečer , mogao nositi i kao neka haljinica. Divni su svi! :)

    minnahslife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da slažem se, hvala ti! ♥

      Delete
  11. Super post! Stvarno ne znam koja mi je ljepša,možda mi je najljepša druga jer je baš nekako cool i drugačija od drugih,a izgleda baš udobno!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. jako lpi duksevi :))

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Odličan izbor dukseva!

    ReplyDelete
  14. The wholesale bridal dresses jadegown cheap evening gowns satin reviews are made from the highest quality luxurious duchess satin, silky taffeta, iridescent chiffon and stretch jersey fabrics, providing a variety of beautiful dressesjadegown cheap evening wear australia reviews to suit every shape, style and occasion.jadegown cheap female dress sites reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!