Učenje na raspustu?

31.7.17

Trinaesti i ujedno posljednji post ovog mjeseca! Ponosna sam na svoju redovnost, nadam se da ću uspjeti da nadoknadim svaku svoju pauzu do sada. :D Ovih dana mi je direct na Instagramu preplavljen odgovorima na story, a na kojem obično vidite knjige, papire, sveske, pribor i slično. Svi pitaju ''Zašto učiš?'', ''Da li si normalna?'', ''Ja to ne bih mogao/la!''... E pa ja mogu! I hoću!


Već sam vam pomenula kako obožavam italijanski: udžbenike, nastavnicu i sam jezik. Naredne godine učestvovaću na državnom takmičenju, i nastavnica je već sad počela da me sprema. Stvarno smo zagrijane! Na kraju školske godine dala mi je fasciklu sa papirima koje treba da uradim tokom raspusta. U početku sam bila baš lijena, i jedva sam odlučila da počnem uopšte. Ali radeći, shvatila sam koliko zapravo volim taj predmet i koliko mi je sve to nedostajalo.


Usput radim nešto korisno na raspustu. Ne dozvoljavam sebi da dan provedem ne radeći ništa (ili za telefonom/računarom). Učenje nije strašno! Zapravo, svakom bih preporučila da uči bar nešto tokom raspusta, ili ponovi nešto od gradiva. Niste svjesni koliko će vam ustvari trebati. Ne kažem da treba da se uči kao dok idemo u školu, ali s vremena na vrijeme uzmite knjigu u ruke. Pročitajte nešto, istražujte! I ne, nisu štreberi oni što uče tokom vrelih ljetnjih dana. :) Nadam se da ću na takmičenju biti uspješna. Držite mi palčeve! :D

• • • • • • •

Učite li vi na raspustu? Šta misliste o svemu tome?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

74 komentara

  1. Ja trenutno ne učim nijedan predmet iz škole. Ali sam odlučila da se od kolovoza posvetim učenju češkog jezika, iako sam u srpnju učila neke osnovne stvari, a taj jezik zaista obožavam! ❤🇨🇿❤ Sretno na natjecanju ;)


    Laylva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Srećno i tebi sa učenjem! ♥♥♥

      Delete
  2. Ja nikad ne bih mogla da učim na raspustu, previše sam lenja, ali tebi svaka čast! Srećno na takmičenju, sigurna sam da ćeš biti jako uspešna! ❤️❤️❤️


    https://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Miljana ♥♥♥

      Delete
  3. Neke od dana ovog raspusta sam rezrvisala za učenje programskih jezika. To me je oduvek zanimalo, a i jako mi je zanimljivo dok radim to, tako da mi je zaista drago što svoje vreme koristim na taj način. :3
    Post je divan, drago mi je što uživaš u učenju tog jezika. <3

    Introverted dreamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Srećno u učenju! ♥♥

      Delete
  4. E ovo se zove posvecenost! Drago mi je sto volis neki jezik i ucis ga tokom raspusta jer verujem da ce ti u buducnosti zatrebati kao i da ces manje morati da ucis tokom skolske godine za takmicenje! Verujem da ces razvaliti! ♥

    Novi post- https://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Željannah moja ♥♥♥♥

      Delete
  5. Slazem se za tobom i ja ne volim ne raditi nista koristno.
    Tu su mi dve ogromne knjige koje moram procitati za sledecu skolsku godinu ali nikako da pocnem.
    Jedino sto ajmo reci korisno radim je sto ucim nemacki jezik a to zaista volim! :)

    Novi post:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što učiš njemački jer ga zaista voliš, samo naprijed! Što se tiče lenjosti, razumijemo se.. :P ♥

      Delete
  6. Slažem se da bi trebalo uzeti malo knjigu u ruke na raspustu, ali ja sam prva koja to ne radi pa..
    Jedino čime se bavim tokom ljeta je to da malo učim ruski i njemački i to mi je zanimljivo jer mi se sviđaju jezici. Ali stvarno ne mogu učiti preko ljeta nešto što ne volim i što mi nije zanimljivo.
    Sve u svemu dobar post draga!<3


    x Nancy's little corner x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem, i ne treba se opterećivati učenjem nečega što ti nije interesantno tokom raspusta.. Srećno u učenju jezika!! ♥♥

      Delete
  7. Realno, ja to ne mogu i nemam neku preveliku želju za učenjem i ne da mi se haha. Iskreno, nakon svog tog silnog učenja jednostavno mi se ne da. Iako ne učim, posvetila sam se rješavanju križaljkama, osmosmjerkama, asocijacijama i tim stvarima za vježbanje mozga i mislim da mi to puno bolje dođe nego da sad idem učiti neki jezik ili ponavljati stvari za školu.
    Tebi želim svu sreću na natjecanju iz talijanskog!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! I te stvari koje ti radiš su korisne, takođe! Samo naprijed :D ♥

      Delete
  8. Ja obožavam talijanski! Išla sam 5 godina u osnovnoj na njega, a u srednjoj iako sam imala priliku opet ići na talijanski, ali iz početka sve nisam, već sam uzela njemački. I talijanski je mnogo bolji i ljepši. A i talijani nisu loši haha. Ja sam prije par dana krenula kratiti neku lekciju, te ju pročitala par puta, mislim uhvatila sam se knjige jer neki profesori su dali zadatke i tokom ljeta. A i nije loše zaviriti u novo gradivo ili ponoviti staro tako da slažem se s tobom i od viška glava ne boli! 😁



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno se razumijemo! Italijanski je život *___*

      Delete
  9. Držim ti palčeve da prođeš na takmičenju! Misim da je takođe odlično da se na raspustu pročitaju lektire za sledeću školsku godinu, što ću ja uraditi i tako imati više vremena za sebe kad škola počne. Nije loše učiti na raspustu, ali ja zaista ne bih mogla, haha.

    Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sandra! ♥ Nadam se da ćeš uspjeti da pročitaš sve lektire. :)

      Delete
  10. Ja sada ne ucim na raspustu jer sam sve ispite polozila, li zato prosle godine jesam.
    Zelim ti puno srece na natjecanju iz talijanskog! :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  11. Prvo, srećno na takmičenju, sa takvim duhom i motivacijom sigurna sam da ćeš pobediti !! <3
    A sad, slažem se sa tobom u potpunosti, nije sramota učiti preko raspusta, prvo >korisno je za nervni sistem a kao drugo znanja nikad nije dosta, ja redovno učim anatomiju i španski samostalno i dokle god vreme bačeno na učenje deluje, nije bilo uzalud :)


    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, punooo! Drago mi je što učiš te predmete samostalno (i redovno), samo naprijed, ako to voliš!!! ♥♥♥

      Delete
  12. Ja sam skoro počela da učim italijanski jer mi se zaista dopada taj jezik, a i učenje jezika generalno. Mislim da nije loše malo učiti tokom raspusta, a i nekako je lepše jer nam ne predstavlja obavezu. Srećno na takmičenju! ♥♥


    Teodora's small world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Tea! Slažem se sa tobom! ♥♥♥

      Delete
  13. Malo ko bi od nas bi uzeo knjigu u ruke i počeo nešto učiti realno.Ali tebi svaka čast,nadam se da ćeš biti prva na državnom takmičenju i da će sve proći u najboljem redu.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Sve se može, kad se hoće! ♥♥

      Delete
  14. Smatram da si potpuno u pravu.
    Nova sam na tvom blogu i jako mi je drago sto sam omdah videla ovaj tvoj poslednji post, jer si me odusevila i stvarno sve pohvalee! I da, da ne yaboravim puno srece na takmicenju! <333
    Naravno, ako zelis poseti moj blog nova sam, znacilo bi mi jako.:D
    https://mariadjordjevic.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnooogo zaistaa! Pogledaću tvoj blog ♥♥♥♥

      Delete
  15. Jedino sto ja uradim u toku raspusta a da je vezano za skolu jeste da procitam lektire, iako nam nastavnica ne zadaje obavezno da moramo tad da procitamo. Sto se ucenja tice, to krecem tek u avgustu jer znam da me posle ocekuju inicijalni testovi gde nam proveravaju znanje od prosle godine. Odlican post, definitivno si me motivisala da buduce bar malo ucim za vreme raspusta. Inace puno srece na takmicenju!❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da sam te motivisala ♥♥♥

      Delete
  16. Ja sam apsolutna pristalica ucenja na raspostu. Neretko se potsecam bitnog i osnovnog gradiva svoje strukovne skole a osim togu u toku leta zavrsim sve lektore za predstojecu godinu tako da je moje leto s te strane vrlo korisno. Sjajna tema za post, uzivala sam citajuci.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaka čast na tome! Hvala ti! ♥♥♥

      Delete
  17. Baš sam ti na storyu vidjela da učiš, ali po knjigama sam pretpostavila da je u pitanju učenje jezika. Trebaš biti ponosna na sebe, ne mogu svi učiti tokom raspusta, nadam se da će se tvoj trud isplatiti, uvijek se isplati, samo ti uči ;)

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, dragaaa! ♥♥♥

      Delete
  18. Super je post, želim ti svu sreću na natjecanju i vjerujem da ćeš uspjeti! Ja ne učim pod praznicima, osim možda nekoliko dana prije početka škole kada ponovim nešto jako bitno hah☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
  19. Ja sam previše lijena da bih mogla učiti ali tebi zaista svaka čast, želim ti puno sreće na takmičenju ❤

    El's Notes

    ReplyDelete
  20. Za mene, na žalost, nema raspusta :/ Imam samo malu pauzu do septembarskih rokova tako da - suosjećams e sa tobom. Iako mi to teško pada na ovim vrućinama nekako se borim. Smatram da znanja nikada nije previše. I ja obožavam italijanski ali nemam tu priliku gdje bih mogla da ga naučim :/
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srećno sa učenjem! Pa, možda bi mogla sa isprobaš neki kurs italijanskog, kad nađeš vremena za to.. ♥♥♥

      Delete
  21. Ja ne mogu nikako učiti na praznicima, ali tebi se divim. Želim ti svu sreću na natjecanju. :)♥

    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
  22. Great post, beautiful photos:)

    ReplyDelete
  23. Pa svaka čast na motivaciji, ja verovatno, kao i većina, ne bih uspela ništa da pipnem :D Samo nastavi tako, naravno da nema ništa loše u učenju, naprotiv... :D Želim ti svu sreću na takmičenju! :D ♥

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ti puno!! ♥♥♥

      Delete
  24. Svaka ti čast, stvarno si mnogo vrijedna! Ja sam odlučila da se u avgustu posvetim učenju engleskog jezika, želim da ga znam mnogo bolje. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anja! Srećno sa engleskim i samo naprijed! ♥♥

      Delete
  25. Nažalost,znam osjećaj.I sama imam lektira iz španjolskog da napravim i zove moje ime već dva mjeseca u ladici,no ne javljam se.Inače,i meni se često dogodi da mi nedostaje učenje.Ipak,to radiš devet od dvanaest mjeseci u godini pa je čudno kada ne moraš,jel. :) Inače predivan blog!
    Uniquisi

    ReplyDelete
  26. Great post dear! :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Prelijep post, svaka čast.
    I ja se slažem sa tobom da treba preko ljetnjeg raspusta da bar nešto učimo i ponavljamo od gradiva, jer ćemo tako "ubiti" dosadu a i, naravno, koristiće nam.

    Sve pohvale za post i za aktivnost; kao i uvijek, uživala sam dok sam ga čitala i razgledala ove divne slike. :) ❤

    Želimti puno sreće na takmičenju, da budeš najbolja. :) ❤

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuno na lijepim riječima, znači mi! ♥♥♥

      Delete
  28. Nice pictures! And I really like your blog template :)
    Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  29. Nisi jedina veruj mi. xD Koliko ti volis Italijanski, toliko ja volim Nemacki. I isto tako provodim letnji raspust vezbajuci vremenske recenice, i slusajuci nemacki radio. Jer.... pa.... svako ima svoje xD Tako da samo napred, drzim ti fige na takmicenju. Javi kako si prosla :*

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što nisam jedina! Hvala ti puno na podršci, srećno i tebi sa učenjem! ♥♥♥

      Delete
  30. Nisam ljubitelj jezika, ali svakako podržavam to što uprkos tome što je raspust ti ipak učiš. Učiš i radiš na sebi. Svaka čast, to je za shvaku pohvalu♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Sofija! ♥♥♥

      Delete
  31. Ja nikada ne učim na raspustu.Ali si me ti inspirisala da ustanem malo iz kreveta i pročitam neku školsku knjigu.

    Novi post:ifunnywithme.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znaš koliko mi je drago zbog toga! ♥♥ Samo naprijed!

      Delete
  32. Ja također jako volim italijanski jezik, trenutno ga učim preko Duolingo aplikacije, ali jedva čekam početak školske godine jer će mi taj jezik postati jedan od glavnih predmeta! Sretno ti na takmičenju, nadam se da ćeš ostvariti što bolje rezultate *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Italijanski je divan! Hvala ti puno! ♥♥♥

      Delete
  33. Ne ucim na raspustu,al mi nedosaje!
    Osjecam se kao da moram ucit,da cu dobiti losu ocjenu ali,ne ucim HAHAHA
    Sretno s talijanskim,nadam ae da ces pobjediti. Drzim fige ;)

    Ako zeliz posjeti i nas post :)
    Preplatili smo se :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala vam puno! Pogledaću blog ♥

      Delete
  34. Ovaj post me je odusevio, bas zato sto sam se ja odlucila uciti spanski jezik na raspustu!
    Od sada te pratim, mozes uzvratiti follow ako zelis, predivna si, sada sam ti redovni citatelj♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogoo ♥♥ Pogledaću blog :)

      Delete
  35. Ja sam zavrsila sa mojim skolovanjem, ali iskreno nikada nisam ucila tokom letnjeg raspusta :-D
    Mogu ti samo reci Svaka cast i Bravo ! Ako nesto volis, nista nije tesko <3 :-)

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Katarina! Slažem se ♥♥♥

      Delete
  36. Uč sa! We say. Good luck and enjoy rest of your summer holidays :))

    ddalginanabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!