Best tea length dresses for sale on Dresslily

8.8.17

EN: Dresslily site has never been one of my favourites, but when I saw their offer of dresses -> best tea length dresses for sale, I was just thrilled. I'm a solo singer and I often have different concerts and performances, so dresses of this type are always needed. Below you will find out which ones are my favourites. :)

ME: Dresslily sajt nikada nije bio jedan od mojih omiljenih, ali kada sam vidjela njihovu ponudu haljinica, prosto sam se oduševila. Solo pjevač sam i često imam razne nastupe i koncerte, tako da su mi haljinice ovog tipa uvijek potrebne. U nastavku pogledajte koji su to moji favoriti. :)

• • • • • • •



• • • • • • •

EN: The first two are solemn variants, which I can wear on my performances, while the other two are more casual and "for every day". :) What do you prefer?

ME: Prve dvije su svečanije varijante, koje mogu nositi na svojim nastupima, dok su druge dvije više casual i ''za svaki dan''. :) Šta se vama više dopada?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

33 komentara

  1. Zadnja haljina je fenomenalna!
    Baš mi se sviđa. ♥

    ReplyDelete
  2. Pre par dana sam pronasla tvoj blog i bukvalno sam ostala bez teksta.Jako mi se dopada i zaista si dobra u blogovanju,svaka cast!Treca haljina mi se jako dopada,odlican post :) Zelim ti punoooo srece u daljem blogovanju <3

    10 great ways to start your day,prvi post je na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com
    Nova sam u blogovanju i bila bih mnogo zahvala ako bi mi ostavila neki komentar ili savet na postu...Hvala u svakom slucaju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na predivnom komentaru! Posjetiću tvoj blog. ♥♥♥

      Delete
  3. Amina srećo,ekstra post i haljine ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I follow your amazing blog! <3

      Delete
  5. Aa prva je zaista divna! Mnogo je lepa i elegantna.
    A ova zadnja je odlicna za neku opustenu varijantu. :)
    Ja sam porucivala sa njihovog sajta ali nisam obratila paznju na ove haljinice, hvala na predlogu!

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na divnom komentaru! Pogledaću ♥♥♥

      Delete
  6. Crna off the shoulder haljina je meni omiljena jer je najjednostavnija i time najeffektnija. Dobra stvar u vezi haljina jeste što nema previše razmišljanja, one su čitav outfit. A uz prave aksesoare mogu izgledati veoma svečano.
    B, xx | http://www.queenbsdiary.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se u potpunosti! Hvala ti na komentaru! ♥♥♥

      Delete
  7. Druga i posljednja haljina su mi iznimno lijepe.Iako je prva čudna ima 'ono nešto' u sebi i vjerujem da je uživo vrlo lijepa.
    Sviđa mi se tvoj ukus.I usprkos đto ne volim baš wishliste,ovo je jedna drugačija inačica toga i baš mi se sviđa! :D
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada! ♥♥♥

      Delete
  8. Interesantan odabir haljina, draga Amina! Jako mi se dopadaju, pocev od prve, koja je elegantna, do poslednje koja je bas u nekom casual fazonu, i prilagodjena svakodnevnom nosenju!

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se. ♥♥♥

      Delete
  9. Ja sam više za casual varijante, ali svakako u ormanu treba imati i nešto svečanije!
    http://miacosa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Good post, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wow, pored divnog izbora divno si nam predstavila se :D. Zaista mi je čast i zadovoljstvo poznavati nekog solo pjevača, pa ber i na ovaj način. Rijetki su mladi talenti i oni koji vole pjevati (bar u sredini iz koje ja dolazim). Što se tiče izbora haljinica meni se najviše dopala ova druga. Nekako mi je elegantna, a u isto vrijeme i opuštena.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na predivnom komentaru! ♥♥♥♥

      Delete
  12. Sve haljine su lepe, ali treća mi je najlepša ☺️

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se ona posebno dopada :) Hvala na komentaru ♥♥

      Delete
  13. Baš mi se dopada ova treća haljina, jako je svečana !

    Beba Gottel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po meni je više casual, nego svečana, ali se slažem da je predivna. :) ♥

      Delete
  14. Treća je prelepa - jednostavna i glamurozna. <3


    http://www.couture-case.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. U potpunosti se slažem ♥♥♥

      Delete
  15. Sve su lepe, ali ja sam odusevljena trecom, tako jednostavna a tako lepa *_*
    Odlican post! :)


    New post --> https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/08/old-t-shirt-transformation.html

    ReplyDelete
  16. super su haline mislim da meni ta duzina nebi stajala al svejedno :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/08/summer-highlights-makeup-ft-aura.html

    ReplyDelete
  17. I really like the second dress. It's a simple black dress but the print makes it very interessting :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!