BTS: Outfits

13.8.17

Škola nam se polako približava! Ovaj ljetnji raspust baš leti i ja ne mogu da vjerujem da će mu uskoro doći kraj. No, kako ja do sada nikad nisam radila BTS (back to school) seriju postova, odlučila sam da ću ih ove godine definitivno pisati. Prvi u nizu je ovaj današnji u kojem ću vam predstaviti 3 outfita koja možete nositi u školi. Sve stvari koje vidite u postu možete poručiti na SheIn sajtu, po vrlo pristupačnim cijenama. :)

• • • • • • • 

1. ''Deadroses''

Slične farmerke sam skoro poručila i ne mogu da dočekam da mi stignu! Ova ružica na majici mi je prekul, pa sam je ukombinovala sa rancem koji ima izvezen sličan cvijet. Imam ovu jaknicu i znam da uz sve (i svakome) može odlično stajati. :)

Pantalone/Pants: OVDJE/HERE
Majica/T-shirt: OVDJE/HERE
Ranac/Backpack: OVDJE/HERE
Jakna/Jacket: OVDJE/HERE

• • • • • • •

2. School girl

Na prvi pogled mi se haljinica uopšte nije dopala, ali kada sam je ukombinovala sa svim ostalim komadima, ne izgleda toliko loše. Ranac mi se definitivno najviše dopada i uz ove čizmice može izgledati sjajno. Naočare na slici su mi vrh u posljednje vrijeme i sve češće ih nosim. :D

Ranac/Backpack: OVDJE/HERE
Haljina/Dress: OVDJE/HERE
Naočare/Glasses: OVDJE/HERE
Čizme/Boots: OVDJE/HERE

• • • • • • • 

3. Girl Gang

Ovaj mi se outfit posebno dopada, jer je možda i najviše u mom stilu. Farmerke nisu pocijepane ali opet imaju nešto što ih odvaja od klase ''običnih''. Natpis na majici mi je jako kul i odlično ide uz ove totalno jednostavne patike i ranac. :)

Majica/T-shirt: OVDJE/HERE
Farmerke/Jeans: OVDJE/HERE
Patike/Shoes: OVDJE/HERE
Ranac/Backpack: OVDJE/HERE

• • • • • • •

Nadam se da vam se outfiti dopadaju. :) Jedno vrijeme će među karticama na vrhu stranice (fashion, beauty, lifestyle itd) stajati i Back To School, pa kada poželite da čitate postove na tu temu, samo kliknite i pojaviće se svaki do sada postavljeni. Tako će vam biti lakše da se snađete, a karticu ću nakon izvjesnog vremena skloniti. :)

Koji vam se outfit najviše dopada? 

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

40 komentara

  1. Ova zuta majica mi je predivna zaista! Bas je onako izdvojena i drugacija od ostalih. :)
    Ja kada pomislim da za pa skoro dve nedelje dolazi skola ne mogu se pomiriti sa time.. raspust je stvarno kratak.

    Otvorenog srca sa vama: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem seee. :/ ♥♥♥

      Delete
  2. Sjajan post, draga Amina! Zaista odlicne kombinacije, bas prilagodjene skoli! Sve mi se jako dopadaju, ali bih posebno izdvojila prvu kao sebi omiljenu!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  3. Odlican post, sve kombinacije su odlicne! ♥
    Najvise mi se dopala 3. jer sam ja u tom nekom fazonu xd ♥ ;)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/08/get-ready-for-school-backpack.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja sam. :D ♥♥

      Delete
  4. Vrlo zgodne kombinacije!Prva mi je stvarno najljepša iako su sve iznimno lijepe!
    Također,iako nisi slikala kombinacije na sebi,super mi je što si uzela stvari sa sheina i ostavila linkove!To je baš fora!Inače,odličan post!:)
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Anita, drago mi je da ti se dopada ♥♥♥

      Delete
  5. Ne mogu vjerovati da će škola uskoro početi. Kao da sam juče došla iz škole zadnji dan, bacila torbu i pisala summer bucket list! :D
    Odličan post, draga moja! Najviše mi se dopada prvi outfit, ali i ostali su lijepi. ❤

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Ni ja ne mogu da vjerujem.. :/ ♥♥♥

      Delete
  6. Prvi i zadnji outfit su totalno moj fazon. Iako bih zadnji outfit možda više nosila, rećiću da je prvi totalno za mene jer ima detalja u vidu ruže. A ja sam zaljubljenik u ruže, prema tome. Divni outfiti ,divan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sofija! ♥♥♥

      Delete
  7. Odlične stvari! Najomiljeniji mi je prvi outfit jer je nešto u mom stilu! Jedva čekam nove postove :D Rančevi mi se svi dopadaju, a najviše onaj iz drugog outfita!

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  8. Mnogo mi se dopada ost. Svakako bih izdvojila treću kombinaciju jer je skroz u mom stilu kada se privatno oblačim. Ali i drugu bih izdvojila iako nažalost ne smijemo da nosimo nikakve suknje ili malo kraće farmerke, ali predivno je ❤️❤️❤️

    Visit me and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Pa možda nešto za nijansu duže može doći u obzir. :D ♥♥♥

      Delete
  9. Prvi i poslednji outfiti su moji definitivni favoriti, prosto su predivni 💙💙💙! Jako mi je drago da ces pisati postove iz ove serije ove godine 💙! Divno draga!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous13.8.17

    Volim tvoj blog nenormalno i sa nestrpljenjem cekam novi post inače i ja želim otvoriti blog ali mi je malo komplikovan taj dizajn i trebam pomoc ali to sad nije bitno, tvoj blog je vrh kao i ti, lyt! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa mnogomnogo! Ako ti treba bilo kakva pomoć, ja sam tu, samo se javi na becreativea23@gmail.com ili innisall.official@gmail.com ♥♥♥ Lyt!

      Delete
  11. Super post! Jako mi se sviđa način na koji si napisala ovaj post i podjelila u ove da to nazovem tipove outfita,svi mi se jako sviđaju,posebno prvi,to je baš nešto što bih i sama nosila! <3 <3

    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ReplyDelete
  12. Prvi outfit je top! Najvise mi se on svida ☺
    Tako mi je zao sto se ljeto polako zavrsava. No sva sreca, predavanja mi pocinju tek u listopadu☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I meni je žao.. :( ♥♥♥

      Delete
  13. Divan post draga,samo tako nastavi!
    Obožavam tvoj blog ♥

    ENIWAY

    ReplyDelete
  14. OMG deadroses izgleda toliko savrsenooo *-*
    Novi post ---- http://mellowcent.blogspot.rs
    Nadam se da ces pogledati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopada ♥♥♥ Pogledaću :)

      Delete
  15. Vidim da imamo dosta sličan stil, zaista mi se jako dopadaju sva 3 ali prvi mi je fav! Odlično uklopljeno. :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  16. Prva kombinacija mi je predivna i sama bih je nosila,međutim i ostale 2 su predivne!Sviđa mi se tvoj ukus.♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogoo! ♥♥♥

      Delete
  17. Nice outfits!
    follow me? follow you :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  18. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Odličan post! Definitivno je poslednji outfit totalno u mom stilu. Mada, jako mi se jakna iz orvog outfita! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I meni se jako dopada ♥♥♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!