Common White Girl TAG

4.8.17

I, evo ga! Avgust nam je konačno stigao! Iskreno, ne znam da li sam srećna zbog svih dešavanja ovog mjeseca, ili tužna jer se ljetnjem raspustu bliži kraj... Vrijeme zaista leti. Ne mogu da vjerujem da ću za dvije nedjelje već početi sa BTS pripremama, kupovinom pribora itd. Radujete li se vi avgustu? :)

Trenutno na mom blogu postoje 3 tag posta, pa sam odlučila da danas odgovorim na pitanja iz Common White Girl tag-a, koji sam vidjela kod Anđele sa bloga Perfect High. :) Nadam se da ćete uživati čitajući moje odgovore na ova (po meni) vrlo zanimljiva pitanja. Ranije je ovaj tag bio baš popularan, ali sada ga blogerke ne rade, pa se iskreno nadam da će malo zaživjeti.

• • • • • • •


1. Omiljeno piće u Starbucksu?
U Starbucksu sam bila samo jednom i koliko se sjećam pila sam caffe latte, a ostalo nisam probala tako da odgovor na ovo pitanje nemam. Ako vi češće pijete u Starbucksu, pišite mi šta je vama omiljeno, da probam sljedeći put kad se nađem u blizini jednog. :) 

2. Koliko ti dugo treba da se spremiš ujutru?
Pa, iskreno, mogu sve da završim za 15min. Ne treba mi previše.

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
Nikada nisam bila pretjerani ljubitelj selfija, i često prođe par dana da uopšte ne otvorim prednju kameru, tako da...

4. Koliko imaš Instagram followera, a koliko slika?
Ovog momenta - 978 followera i 285 objava. Ukoliko me još uvijek niste zapratili na Instagramu, moj username je @aminabahovic. :)

5. Da li ikada kažeš OMG ili LOL naglas?
OMG govorim prečesto i na razne načine (pa me ljudi mrze zbog toga xD), a LOL veoma rijetko. Volim da koristim skraćenice čak i u realnom razgovoru (OFC, IDK...). 


6. Da li koristiš jedan odjevni predmet više od jedanput?
Naravno! Ne vidim zašto ne bih? :)

7. Da li si rasista?
Ne, a vi?

8. Koliko tvitova imaš?
Da se razumijemo - Twitter koristim kako bih na vrijeme pročitala tvitove nekoliko selebritija koje baš volim i par puta sam retvitovala nešto, tako da je to sve. Ja iskreno ne volim da koristim ovu društvenu mrežu, ne vidim u njoj ništa posebno. 

9. Instagram, Twitter ili Tumblr?
Instagram najčešće koristim, Tumblr mi je možda najbolji i najzanimljiviji, a sve u vezi Twittera sam vam već rekla, tako da... :)

10. Šta najčešće radiš?
Pa, kada je škola, učim, idem u muzičku školu i pjevam/sviram, pišem blog, čitam i fotografišem. Kada je raspust imam više vremena za serije, filmove, izlaske itd. 

11. Koji su ti omiljeni Youtuberi?
Iskreno, trenutno ne pratim mnogo youtubera, niti imam omiljenog. U ovom momentu su mi baš kul ovi iz Hrvatske (JoomBoos ekipa), kao i par njih iz Srbije (pretežno muški) kao što su Andrija Jo ili Yasserstain ekipa. Ne pratim mnogo strane youtubere i rijetko se desi da ja uopšte upalim njihove videe. Ne interesuju me previše. Ne znam, možda se to i promijeni...


12. Koliko često sređuješ nokte?
U toku školske godine ne puštam nokte i ne lakiram ih jer je zabranjeno, ali svakako vodim brigu o njima, samo ne tako često. Međutim, tokom ljetnjeg raspusta skoro svakog dana uradim nešto kako bi ih dotjerala.:)

13. Da li si shoppingholic?
DEFINITIVNO JESAM!

14. Koliko si puta gledala Mean Girls?
Vjerovali ili ne - nikada nisam odgledala ovaj film, a do skoro čak nisam znala ni da postoje 2 dijela. Obećavam da ću ga pogledati uskoro! Nisam zaostala, samo vam se čini! xD

15. Da li imaš mnogo odjeće?
Pa, realno kad pogledam koliko neke osobe zapravo imaju odjeće (mislim na one koji baš nemaju više gdje šta da stave) ovo što ja imam mi ne izgleda previše, ali svakako imam mnogo. Uvijek je prisutan taj problem ''šta obući''. :)

16. Da li slikaš svoju hranu prije nego što je pojedeš?
Fotkam je jedino ako izgleda savršeno, dekorativno itd. Ali ne tako često, jer smatram da su sve te slike hrane više dosadile.


17. Da li svakog dana nosiš šminku?
Ne, stavljam je jedino kada idem na svadbe, ili kada imam nastupe, tako da...

18. Kakve su ti ocjene u školi?
Za sada su to bile sve petice, vidjećemo šta će biti dalje. :)

19. Kako obično stilizuješ kosu?
Moja kosa je veoma talasasta, što ja ne volim, pa je često peglam ili pokupim u rep. Rijetko se dešava da ispletem bokserske pletenice ili isprobam neku novu frizuru.

20. Da li uvijek izgledaš pristojno?
Da, jer djevojčica od 14 godina i treba tako da izgleda. :)

• • • • • • •

Prije nego što završim ovaj post, htjela sam svima da se zahvalim na divnim komentarima koje ste ostavili ispod posljednjeg posta. Vidim da vam se baš dopao i pozitivno sam iznenađena vašim reakcijama. Ako volite postove tog tipa, češće ću ih pisati. :)

Nadam se da će još vas uraditi ovaj tag. Obavezno mi pošaljite link ukoliko odgovorite na ista pitanja! Kako vam se dopadaju moji odgovori?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

46 komentara

  1. Kod tebe volim to što si sasvim normalna četrnaestogodišnjakinja. Imaš sjajne ocene, ne šminkaš se, pristojno se oblačiš i ponašaš. Treba da budeš ponosna na sebe. :) :**

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Anjice! ♥♥♥

      Delete
  2. Fenomenalan post!
    Stvarno trebas biti ponosna na sebe! ♥

    ReplyDelete
  3. Bas mi je drago da si i ti odradila ovaj tag 💙! Fotke mi se jaaako dopadaju, kao i tvoji odgovori 💙💙! Divno draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I meni je drago! ♥♥♥

      Delete
  4. Veoma zanimljiv tag, draga. Obozavam da citam tvoje postove, skroz si opustena i to mi se svidja kod tebe. Slicice su predivne, kao i uvek! ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala punooo Miljana! Trudim se! :) ♥♥

      Delete
  5. Odličan post! Pitanja su jako zanimljiva, a ti si super odgovorila, mislim da bih i ja slično odgovorila :)
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  6. Aminaa, ovo je predivan post zaista, uživala sam čitajući, mnogo mi se sviđaju tvoji odgovori i deluješ kao super osoba i jako mi je drago što ideš u muzičku školu <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Dragana, puno mi značiiii! ♥♥♥

      Delete
  7. Pohvala za tebe u vezi tvog ponašanja skladnog godinama :) Pa ti si kao moja sestra uzrast, sada mi je lakše da shvatim sve :-)
    Nije mi jasan momenat naslova taga i pitanja u njemu, znam da nema veze s tobom nego ovako neki sporedni komentar moram da bacim :D
    P.S. Moram da priznam da sam mislila da si starija :)

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru, draga! Iskreno, ni meni to sa naslovom nije jasno, pronašla sam tag na Anđelinom blogu i pomislila ''Što da ne?''... Dosta njih misli da sam starija, tako da - ništa čudno. Meni lično ne smeta. :D ♥♥♥

      Delete
  8. Sjajni odgovori, draga :)
    Takođe od domaćih jutjubera pratim sve JoomBoos-ovce, jer su mi stvarno simpatični, ali sam ipak više za strane, jer u našima ne pronalazim nešto što me inspiriše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo Marso! Mene domaći jutjuberi ne inspirišu toliko, ali su mi iskreno zanimljiviji od stranih i bolje me zabave kad mi je stvarno dosadno. xD ♥♥

      Delete
  9. Ja sam uzivala u postu,one tackice za kraj pitanja su me rastuzile :D.Volim ovakve postove,pisi ih cesce! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaooooj, hvala ti Sarooo! ♥♥♥

      Delete
  10. Divan post, toliko si iskrena i pristojna, inace, fotkr na ig-u su ti predobre ❤❤❤❤
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  11. Stvarno si divna devojčica za svoje godine. Ne kao veina ovih "ufuranih". :)

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što to misliš :) ♥

      Delete
  12. Super odgovori. Ja sam ovaj tag radila pre nekog vremena (malo duže) i razmišljala sam da ga opet uradim, ali sam shvatila da se ove stvari i nisu toliko promenile ♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
  13. Fotke su super! Vidi se da si lijepo odgojena djevojka koja se ponaša shodno svojih godina. Bravo!

    moonstears

    ReplyDelete
  14. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Imas prelep blog!!Post je odlican,kao i slike!Prijavila sam se na tvoj blog :) Srecno u daljem pisanju!

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno!! Pogledaću ♥♥

      Delete
  16. Odlicni odgovori,kao i post!Na vecinu pitanja bio odgovorila isto,tako da smo slicne!❤

    Spa time❤ vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana, drago mi je! ♥♥♥

      Delete
  17. Predivan post! Sviđa mi se što se ponašaš prikladno svojim godinama. To se veoma ceni! Samo tako nastavi :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Savrsen tag, Amina! Pitanja mi se mnogo svidjaju, kao i tovji odgovori naravno.
    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Lejlice ♥♥♥♥

      Delete
  19. Sjajan post draga! Želim ti lep vikend!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  20. Nikada nisi pogledala taj film? Aa moras obaveznoo! Ne znam sta cekas haha.
    Preporucujem ti, ako volis nesto sto je gorko,da probas njihov hladni kapucino, ja sam ga probala kada sam bila u Parizu, ali ako volis nesto slatko onda mozda to nije najbolji izbor, ja ne volim nikakvu vrstu slatke kafe pa eto. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na preporuci! ♥♥♥

      Delete
  21. Mnogo mi je drago što si i ti uradila ovaj post. Zaista su mi pitanja bila sjajna. Tvoji odgovori su bili i više nego dobri, ko bi rekao da tako razmišlja jedna četrnaestogodišnjakinja. Zadivila si me sa svojim riječim i svaka ti čast ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, dragaa! ♥♥♥

      Delete
  22. Po ovim odgovorima mislim da smo prilično slične. Volim kod tebe što deluješ veoma pristojno iako si veoma uspešna u brojnim stvarima. ♥
    www.marized.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tii! Drago mi je što smo slične. ♥♥♥

      Delete
  23. NI JA NE RAZUMIJEM SVRHU TWITTERA!Baš si normalna cura,sviđa mi se to.Jednostavna si!
    Ovaj,sretno ti u srednjoj,nije tako strašno. ;) I da,zadnji post je bio super super tako da definitivno piši još takvih postova! :)
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Ja sada krećem u deveti razred, ali sreća će mi svakako trebati dogodine. xD ♥♥♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!