Trikovi za bolje stilizovanje fotografija na Instagramu

6.8.17

Instagram je za mene oduvijek bio najbolja i najvažnija društvena mreža. Volim fotografiju i on mi pruža mogućnost da svoj rad podijelim sa drugim ljudima. Ne podnosim kada mi se fotke ne uklapaju, nisu dobrog kvaliteta ili se pokvari sam feed... Često mi stižu razna pitanja, ali i pohvale na račun mojih Insta fotografija, pa sam danas odlučila da sa vama podijelim par trikova za bolje stilizovanje sličica na ovoj društvenoj mreži!

• • • • • • •

Obavezno koristite čistu površinu!

Predlažem vam da koristite čistu površinu, bez bilo kakvih dezena, sličica i slično. Može to biti bijela, siva, roza ili bilo koja druga boja koja se uklapa uz vaš feed. Ovo omogućava bolji pregled stvari na fotografiji, i samim tim izgleda ljepše.


Rasporedite sve kako treba!

Ako volite flat lay fotografije, morate napraviti određen razmak između predmeta, kako bi bilo preglednije i lakše uočljivo. Niko ne voli da vidi samo tako nabacane stvari, zar ne?


Unesite cvijeće!

Cvijeće je veoma lijepo i fotografijama unosi neku posebnu notu. Može to biti pravo, ali i vještačko cvijeće koje sada možete pronaći u svakoj kinsekoj radnji. Vještačko traje mnogo duže od pravog, pa ga ja zbog toga više volim kad je fotkanje u pitanju. :)

*Druge dvije slike preuzete su sa interneta

Dodajte lijepo posuđe!

Kad već koristite čistu površinu, ako fotkate nešto prikladno možete ubaciti određeno posuđe poput tanjirića i činija.  Pored toga, kako fotografija ne bi bila prazna za dekoraciju mogu poslužiti i sveske raznih dezena. To, za razliku od šarenih površina, već dolazi u obzir!

*Druge dvije slike preuzete su sa interneta

Nemojte da slike liče jedna na drugu!

Ako odete na photoshooting ili fotografišete nešto na stolu (ili bilo kojoj drugoj površini), ne ubacujte slične fotografije jer tako samo narušavate izgled vašeg feeda (ali i samu primamljivost vašeg profila). Sada na Instagramu postoji opcija dodavanja više fotografija odjednom, pa iskoristite to na pravi način. :)










• • • • • • •

Iskreno se nadam da će vam ovih par savjeta pomoći. Imate li vi neku ideju/savjet da podijelite sa mnom?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

71 komentara

  1. Prvo moram pohvaliti tvoj feed koji je jednostavno wow.Iskreno,tu treba baš dobro paziti da se sve dobro uklopi i da lijepo izgleda,tako da je to za svaku pohvalu.
    Svi savjeti su odlični i vjerujem da će mnogima pomoći pa tako i meni.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Belma! ♥♥♥

      Delete
  2. Također obožavam Instragram iznad svih ostalih mreža!Vrlo koristan post!
    A tvoj je feed uhmazing! :D
    Uniquisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, puno! ♥♥♥

      Delete
  3. Iako nemam Instagram ovi saveti su zaista od velike pomoći onima koje imaju. Tvoj feed je mnoogo lep, i imaš predivne fotografije. Zanima me da li uređuješ fotografije i da li imaš foto aparat?

    laAdda | 5 online sajtova za učenje stranih jezika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga! Uređujem fotografije, naravno, a foto aparat nemam, već me ponekad drugarica fotografiše svojim. Ako imaš još neko pitanje možeš mi se javiti na becreativea23@gmail.com ili innisall.official@gmail.com. ♥♥♥

      Delete
  4. Odlican post, sjajna ideja!Sigurno ce mi posluziti ovi trikovii!❤❤❤

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, nadam se da hoće! ♥♥♥

      Delete
  5. Odusevljenaaaa😻
    Bravo!

    ReplyDelete
  6. Mnogo se trudim oko feed- a i zato ti hvala na ovome. Imam samo jedno pitanje. Po tvom mišljenju, koji vremenski period treba da prođe između objavljivanja dve slike? :) Mnogo vodim računa o svakoj sitnici, znam.

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! I treba voditi računa o svakoj sitnici, ahahahah :D Mislim da je dnevno okej objaviti 2 slike (ali ne baš svaki dan po 2 slike, ako razumiješ). Ja lično ne objavljujem stalno istim tempom. Nekada objavljujem svaki dan po jednu, a desi se i da prođe par dana da ne objavim ništa. Ako imaš još neko pitanje možeš mi se javiti na becreativea23@gmail.com ili innisall.official@gmail.com. ♥♥♥

      Delete
    2. Nema na čemu zaista! ♥

      Delete
  7. Odlični saveti!
    Stavrno si sve lepo objasnila i u većini se slažem sa tobom, mada mislim da je u prvom primeru, fotografija koju si navela kao pogrešnu zapravo P R E D I V N A i rado bih je ubcila negde na Instagram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marso! Fotkica jeste lijepa, ali ja lično mnogo više volim da vidim fotografije sa čistim pozadinama. Bolje se uklope uz feed, jednostavno.. Nisam baš dobro uspjela da dočaram to u prvom primjeru, ali nema veze. :D ♥

      Delete
  8. Feed ti je predivan, a slike su ti božanstvene! <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
  9. Feed ti je vrh. Baš mi se jako sviđa. I sama bih ga počela, ali nemam ja živaca za to haha. Svaka čast! Hvala ti na svim savjetima. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punooo! ♥♥♥

      Delete
  10. Ajme ja sam toliki fan tvog feeda, često ga uzimam za inspiraciju.
    Hvala ti što si napisala ovaj post, definitivno ću si neke crtice zapisati sa strane da ih ne zaboravim. Odličan post! ♥

    felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoooj, jako mi je drago! Hvala ti puno, draga! ♥♥♥

      Delete
  11. Obozavam ovakve postove stvarno! :)
    Slike su ti jako lepe.
    Ja smatram da je samo potrebno biti kreativan i slike ce biti fenomenalne!

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marija! Slazem se :) ♥♥

      Delete
  12. Prvo, moram da kažem da te pratim na Instagramu i da zaista mislim da ti je feed p r e d i v a n *---*
    Ja ne stvaram svoj feed jer, iskreno, smatram to previše komplikovanim (iako verovatno nije) i stalno fotografišem na različite načine, a isti efekti se ne uklapaju na svaku fotografiju. Nadam se da ću jednog dana uspeti da lepo organizujem svoj instagram profil, a sigurna sam da će mi tvoji saveti biti od velike pomoći. :D <3

    Introverted dreamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Danice, nadam se da hoće! Uz malo truda sigurna sam da bi imala sjajan feed. ♥♥♥

      Delete
  13. Mnogo mi se sviđa tvoj post, kao i slike na instagramu, stvarno si jako talentovana za fotografiju i vidi se da voliš to što radiš. Svaka čast.

    Poslušaću tvoje, itekako, korisne savjete.
    Hvala ti na ovako lijepom i korisnem postu i svim savjetima koje si nam dala.

    Uživala sam dok sam ga čitala.

    https://amaterskaumjetnost.blogspot.si/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti do nebaa! ♥♥♥♥

      Delete
  14. Premnogo mi se dopada post, sama ideja i realizacija ;)! Jako mi se dopadaju sve fotke, sa savetima se slazem. Kao sto je i Marsa rekla prva slika mi se premnogo dopada, al razumem sta si zelela da pokazes! Divno draga moja ! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Anđela! ♥♥♥

      Delete
  15. Ja tebi ne mogu da opišem koliko volim tvoje slike, što na blogu, što na instagramu. Zaista su predivne i oduševe me svaki puta ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww hvala ti puno ♥♥♥

      Delete
  16. Odličan post draga, zaista korisni saveti. I meni je Instagram omiljena aplikacija i zaista se trudim da mi fotografije budu što bolje i da kreiram neki feed po kojem ću biti prepoznatljiva. Inače ja mnogo volim tvoj način fotografisanja i moram ti reći da si mnogo napredovala i da si izuzetno talentovana. Fotografije su prosto predivne! ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom komentaru, mnogo mi znači! ♥♥♥

      Delete
  17. Vidim da nisam jedina koja obožava tvoj feed. Stvarno volim lepe, bele fotografije i uživam u svakoj koju izbaciš. Saveti su, naravno, i više nego korisni. Ljubim te! :*

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Anjice, ljubim i ja tebe! :**

      Delete
  18. Sjajni savetii. Meni se tvoje slike i feed na instagramu jako sviđaju. Više volim da mene neko fotka nego da ja fotkam neke stvari, ali mislim da će mi saveti odlično poslužiti kada fotkam za postove. ♥

    Misseslandy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Sandra! Nadam se da hoće! :) ♥

      Delete
  19. Saveti su sjajni i jako mi znače. Volela bih samo da imam srca da izbrišem sve slike i da krenem od početka sa instagramom, jer zaista želim da izgleda lepo, a sada uopšte nije..

    Lifelover’s diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Pokušaj, možda i ne moraš brisati stare slike. :) ♥♥

      Delete
  20. Odličan post! Tvoji feed je prosto savršen! Obožavam ga! Toliko se trudiš i toliko si dobra u tome.. Zaista svaka čast! :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnooogo! ♥♥♥

      Delete
  21. Instagraaaam ti je predivan, baš kao i ovaj post, i sama koristim neke od ovih trikova, ali na neke i nisam do sad obraćala toliku pažnju pa sad tek shvatam koliko oni zapravo mogu biti ključni :o
    Takođe mi se pored slika sa instagrama dopadaju mnogo i ove sa ovog posta :) <3 <3



    Boomy's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopadaju. ♥♥♥

      Delete
  22. Ovi savjeti su tako Dobrodošli! Svaka čast na postu! Vjerujem da ce ovo pomoći i meni i ostalima!


    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. Foografije su ti top! Prakticiram sve savjete!

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ReplyDelete
  24. Tvoje fotografije su predivne! Ja u poslednje vreme imam kreativnu blokadu što se tiče fotografija i ovi saveti su mi baš dobro došli ♥♥

    Teodora's small world GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Teodora, drago mi je!! ♥♥♥

      Delete
  25. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    ReplyDelete
  26. Beautiful photos Dear:)
    kisses

    ReplyDelete
  27. Oooodličan post!
    Obožavam tvoje fotografije. ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo, dragaa ♥♥♥

      Delete
  28. Sjajan post, draga Amina! Puno koristnih i edukativnih stvari na jednom mestu! Verujem da si mnogima pomogla, dajuci nam ove savete, i hvala ti na tome. Tvoj instagram izgleda zaista vrhunski i jako mi se dopada, svaka cast, sve pohvale.

    Visit me, Gothic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, mnogo mi znači! ♥♥♥

      Delete
  29. Sjajan post. Slazem se sa svime s tobom. Odlične slike.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  30. Divno je što si napisala ovaj post, meni je mnogo dao inspiracije! Iiii moram posebno pohvaliti napokon novi izgled bloga, banner je prepredivan :D <33
    Laylva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuuno Ilvaa ♥♥♥♥

      Delete
  31. Hello dear,
    I'm following back! #458
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  32. I ja sam veliki ljubitelj instagrama i tvoje ideje i jos bolji primjeri ce pomoci mnogim kao i meni. Smatram da imas odlican feed i samo tako nastavi. Voljela bih da napravis i neki drugio dio ovog posta,gdje ces podijeliti jos neke dobre savjete vezane za insta fotografije

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punoo! Vjerovatno ću napraviti još postova na ovu temu. ♥♥♥

      Delete
  33. Instagram je i moja omiljena drustvena mreza, i zaista se trudim da mi slike i feed budu kvalitetni i po mom misljenju i kriterijumu zadovoljavajuci. Tvoje fotke su predivne i ja sam odusevljena, a ovaj post je sjajno napisan i sa odlicnom idejom :D
    "Teen Queen"

    ReplyDelete
  34. Početnik sam u stvaranju primamljivog instagram profila, tako da će mi tvoji će mi savjeti pripomoći. Također, fotografije i sam instagram su ti ti predivni draga Amina. :)

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  35. Odličan post i sjajni saveti draga!! Veliki pozzz!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  36. Imam osećaj kao da sam ja pisala ovaj post! Svi saveti su ti na mestu, obožavam planirati Instagram feed. Flat lays su mi omiljene fotke na insta, i imam pravilo da dve moje slike ne smeju stajati jedna pored druge, tako feed izgleda čistije.
    B, xx | http://www.queenbsdiary.com/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!